20 Mayıs 2013 Pazartesi

Golden Rose İmpression Ojeler

Merhaba,
Bu sıralar firmalar yeni birşeyler çıkarma yarışına girdi sanki habire birşeyler çıkıyor. Size henüz tanıtmadım ama Golden Rose yakın zamanda Holiday Collection isimli bir oje serisi çıkartmıştı. Az önce Facebookta da gördüm. İmpression diye bir seri daha çıkarmış.

Holiday serisi ile aynı gibi geldi ama bilmiyorum. Bu gün gidip bakmayı planlıyorum.

Ya bu ne hız arkadaşım. Bi durun yavaşlayın az takip edemiyoruz. Bi de bu işin maddi kısmı var. Para yetişmiyo arkadaşım. Bide yapıyosunuz bir ojeyi 5 TL 6 TL öldürmeyin bizi lütfen.

Neyse 14 numara güzel gibi geldi veya beyaz varsa bi bakacağım. Umarım bulurum kioskta. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. bu pahalılığa nasıl dayanacağız anlayamıyorum. Bir küçük mutluluğumuz vardı, her dışarı çıkınca oje alırdık ama fiyatlar gerçekten çok çok arttı :))

    YanıtlaSil