21 Mayıs 2013 Salı

Muhabbet sohbet

Merhaba

Dün akşam Golden Rose ve Flormar kiosklarına uğradım. İmpression ojeler daha Marmaraparktaki kioska gelmemiş. Hatta kiosktaki kızın haberi yok öyle bir üründen. Ben gösterince gördü :D Holiday kolleksiyonu ile farklı olduğunu söyledi. Biraz muhabbet sohbet.

Ordan çıktım flormar standına gittim. Yeni flormar ürünlerini denedim. Farlar ve Allıklar sefefli yapıda olduğu için almadım. En çok eyeliner dikkatimi çekti. Şu an elimde olmasaydı alacaktım ama maalesef elimde daha önceden tanıttığım golden rose eyeliner var. Lip Glossları şahane gerçekten. Renkli dudaklar istiyorsanız bir bakın derim. Rujlarını denemedim. Evde zaten bir ton var. BB kremi elimde denedim. Gerçekten matlaştırdığını gördüm ama yüzümde denemediğim için bir yorum yapamayacağım. Ayrıca artık hepinizin ezberlediği gibi şu an Garnierin  bb kremini kullanıyorum.  Neyse kısaca birşey alamadım ama ben ürünleri denerken çok hoş bir sohbetimiz oldu.

Kendilerine biraz bloglardan bahsettim. Kendi bloğumdan bahsettim. Blogların ürün ile ilgili iyi veya kötü tanıtım yapıp bir çok kişiyi etkilediklerinden fln bahsettik. Blogların objektif olmasından ve en önemlisi de ürünlerin doğru kullanımından. Mesela cilt bakımını yapmayıp daha sonra ürünü kullandığında bu bana sivilce yaptı denmemesi gerekir. Eğer ki cildini düzenli temizliyorsan, bakımını yapıyorsan, Makyajını zamanında siliyorsan o halde de o ürün sende sivilceye neden oluyorsa o zaman ona dair yorum yapılmalı. Mesela benim kuru bir cildim var. Ben günlük bakımımı yapmadan, nemlendiricimi sürmeden ürünü yüzümde kullanıp bu benim yüzümde pul pul dökülme yaptı dersem sizi ne kadar doğru yönlendirmiş olurum ? Veya 20 gün düzenli kullanılması gereken bir ürünü 3 gün kullanıp nasıl yorum yapabilirim.

Flormar görevlisini bu konuda haklı bulduğum için kendimle ilgili birkaç açıklama yapma gereği duydum.

Öncelikle hepinizin bildiği gibi kıvırcık saçlıyım. Elidor kıvırcık saçlar için şampuan,saç kremi ve saç şekillendiricisini kullanıyorum. Saçlarımı kötü hissettiğimde gratisten aldığım tek kullanımlık Laction (yanlış yazmış olabilirim) saç bakım maskesini kullanıyorum.
Kuru bir cildim var. Şu an yüzümde Krem olarak Vichy İdealia kuru ciltler için olanını kullanıyorum.
Cilt temizleme için şu an farklı bir ürün deniyorum. Bu yüzden bir şey yazmayacağım.  Ara sıra nivea peel of maskesi ve  canlandırıcı bakım maskesi kullanıyorum.
Beyaz tenliyim. Cildim güneşten çabuk etkileniyor. Bu yüzden normal günde bile çoğunlukla 50 faktör güneş kremi kullanıyorum.
Büyük ihtimalle vitamin eksikliğinden tırnaklarım kırılıyor. en son 2 hafta önce oje kullandım. Tırnaklarım düzelene kadar bakım yapmaya karar verdim ondan sonra ojeleri süerceğim.
Günlük hayatta makyaj malzemesi çok kullanmıyorum. Çünkü tembelim :D
Alerjisi olan bir insanım fakat kedi beslemeye başladığımdan beri alerjim azaldı.

Ve son bir not ben ürünler ile ilgili kendi deneyimlerimi yazıyorum. Uzun süre kullanılması gereken ürünleri uzun süre kullanmadan bloğuma yazmıyorum. Unutmayın Her ürün herkesin cildinde farklı tepkiler gösterebilir. Lütfen bu ayrıntıya çok dikkat edin.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder