10 Mayıs 2013 Cuma

Pastel Candy Collection 141

Merhaba,

Aslında aşağı yukarı 1 hafta önce yazmam gereken bu postu çeşitli nedenlerden dolayı şimdi yazıyorum. Neyse çok uzatmadan konuya gelelim.

Çok şirin cici bir oje serisi ile karşı karşıyayız bu gün. Pastelin yeni çıkarmış olduğu candy Collection Oje serisinden 141 Numara... Pembe tonunda bir renge sahip olan bu oje benim çok hoşuma gitti.


İçinde normal boyutta bir fırça var. Kıvamı güzel, sürülmesi kolay. 2 Katta kapatıcılık sağlıyor. Belki Base coat sürmüş olsaydım tek katı bile yeterdi kim bilir ?


Pembe pantalonum ile birlikte çok sık kullanacağım ürünlerden biri oldu bu ürün. Elimde şu an bu seriden 6 farklı oje var. Hepsi birbirinden şeker. Her birini ayrı parmağıma sürmek istiyorum.  Onlar başka postlara ama.
Ürün bana hediye geldiği için fiyatını bilmiyorum ama internetten baktım 3,50 TL yazıyordu.
Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Herkese mutlu haftasonları dilerim. (Benimki temizlik yapmakla geçecek)


2 yorum: