22 Mayıs 2013 Çarşamba

Rimmel Cocktail Colour

Merhaba,
Bu gün sizlere Rimmel Cocktail Colour oje serisinden 140 numara Hawaian Punch ojesini tanıtacağım. Ama öncelikle post için ellerini bana ödünç veren arkadaşım Buseye çok teşekkür etmek istiyorum. Benim tırnaklar çatır çutur kırılınca onun tırnakları ödünç aldım :D

Ojenin çok canlı bir pembe rengi ve içinde minik simleri var. Şahsen çok hoşuma gitti. 2 katta kapatıcılık sağlıyor. Benim için güzel bir şey olan kalın fırça Buse için pek güzel olmadı. Kalın dediysem çokta kalın değil normalden biraz daha kalın. Tırnakları biraz daha küçük ve ince olduğundan dolayı sürmekte zorlandı. Bunun yanında hızlı kuruması büyük bir artısı. Zaten üzerinde de yazıyor. İn a flash diye :D


Bildiğim kadarıyla mavi,turuncu,fıstık yeşili,mor renkleri de var. Ben bir de kendime mor rengini aldım. Onun postu da başka bir zamana.
Bir sonaki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder