15 Temmuz 2013 Pazartesi

Essence Me & My Ice Cream

Merhaba,
Bu gün size essence markasının yeni çıkaracağı kolleksiyondan bahsetmek istiyorum. Kolleksiyonun adı Me & My Ice Cream Yani ben ve benim dondurmam. 
Görmüş olduğunuz gibi floral grunge gibi pastel renk tonları içeren bir kolleksiyon. Ayrıntılı olarak bir bakalım içinde neler varmış.

3 farklı renk tonunda far. Far çok kullanan bir insan değilim ama bu farlar hoşuma gitti. Eğer sedefli veya simli değilse alabilirim. Renk duruşu da önemli tabii ki. 

Şeker gibi görünen lip balmlar. İçerisinde jojoba yağı barındırıyormuş. Kokusu ve rengi en önemli unsur benim için. Büyük ihtimalle almayacağım şu an evde mevcut var zaten.

Sıradaki ürün krem allık. İnternetten bakınca rengi biraz koyu gibi göründü. Orjnali de öylemi bilemem. Ekrandan birde sedefli gibi gördüm. Bi bakmak lazım.
Işıltılı incileri varmış birde.  Kullanmadığım ve büyük ihtimalle hiç kullanmayacağım bir ürün.
Pastel tonlarda şeker ojelerimize geldi sıra. Benzer renkler evde olduğu için almayacağım.
Tırnak stickerlar. Bi ara bi tane aldım dantel desenli haaalllaaa kullanmaya kıyamıyorum :D
Birde her zamanki gibi kolleksiyonun ekstra bir parçası var. Bu seferki ıslak mendil :D Neticede dondurmamızı yedikten sonra ellerimizin yapış yapış kalmasını istemeyiz dimi ?
Evet bu günlük benden bu kadar. Bir daha ne zaman yazarım Allah bilir. Neyse siz yine de bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder