11 Temmuz 2013 Perşembe

MİM YAZISI / GÜNLÜK MAKYAJIMIN VAZGEÇİLMEZLERİ

Merhaba,
Uzun zamandır bloğuma yazmıyordum. Önce direniş daha sonra bir yoğunluk bir yoğunluk. Neyse yavaş yavaş rahatlıyorum. Yavaş yavaş yazmaya başlayacağım.

Öncelikle kozmetikblogu.com blogunun sahibesi İknurun mimine cevap vermek istiyorum. Normalde video ile cevap vermeyi düşünüyordum fakat bir türlü video çekmeye vaktim olmadı. Mimimizin konusu günlük makyajın vazgeçilmezleri.

Öncelikle şunu söyleyeyim ben tembellikten günlük hayatta pek makyaj yapmıyorum. Sabahın köründe zaten gözümü zor açıyorum. Apar topar ne bulursam giyip çıkıyorum koştur koştur. İş yerinde de makyaj yapma gibi bir durumum yok maalesef. Ama fırsatım olduğunda kullanmayı sevdiğim ürünlerden bahsedeyim.

Öncelikle Garnierin BB krem ini kullanmayı seviyorum. Daha önce bir çok kez bahsetmiştim.
Bunun yanında yine garnierin göz altı için kapatıcısını kullanmayı seviyroum.
Göz kalemi olarak Avonun çift taraflı göz kaleminin siyah tarafını kullanıyorum.

Maskara olarak avon spectra lash maskara kullanıyorum. 1. seviyede kullanıyorum.
allık olarak yves rocher allık kullanıyorum hala daha size yazısını yazcam.
Birde ruj kullanıyorum ama genelde kullandığım rujlar üzerime giydiğim kıyafete göre değişiyor. 

İşte öyle :D Bu arada bloğumun 1. yılı da yaklaştı yakında bir çekilişim olacak inşallah. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. 

3 yorum:

  1. Maskaranın yazısını en kısa zamanda bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı düşünmüyodum ama madem bekliyorsun yazaım :D

      Sil
  2. Canım benim klavyene yüreğine sağlık çok teşekkür ederim much :*

    YanıtlaSil