13 Ağustos 2013 Salı

Flormar CC Krem

Merhaba,

Dün telefondan Faceboooka girdim ve Flormarın çıkartmış olduğu CC Kremlere Rasladım. Ancak bu gün bilgisayar başına oturup size yazma imkanı bulabildim.


Ürünün 4 farklı çeşidi bulunuyor. Yukarıdaki resimde ürün ile ilgili açıklamalar yazıyor fakat okumakta zorlananlar için ben tekrar yazacağım.

Mor: Soluk ve sarı tonların aydınlatılmasında kullanılır.

Yeşil: Cilt yüzeyindeki sivilce, leke ve pullanma gibi kızarıklarınızı nötralize edebilirsiniz.

Pembe: Maviden yeşile çalan göz altı morluklarını aydınlatarak cildinizin canlı bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.

Bej: Cildinizin doğal görünüm kazanması için ilave örtücülük ve eşit tonların yapılanmasına yardımcı olur. (BB krem gibi geldi bana açıklaması)

Flormarın dedikleri böyle. Şahsen bana alma isteği uyandırmadı. Alma isteği uyandırmamasının 1. sebebi flormarın zaten benzer bir ürününün olması.
Bu ürünün fiyatı sitesinde 21 TL. Diğerini sitede görmedim ama fiyatı tahminimce BB krem ile hemen hemen aynıdır. Yani Aşağı yukarı 25 TL 4 ünü birden alsan 100 TL ona verceğim parayı clinique CC kreme veririm. Flormarın ayrı ayrı yaptığı tüm işleri tek bir üründe yapıyor. Tabi bu benim tercihim.

Sizin düşüncelerinizi de merak ediyorum açıkçası :D Yorum olarak yazarsanız sevinirim.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Not: Ürünü hiç kullanmadım. Bu sadece reklamını gördüğüm zaman düşündüklerimdir.

Bu arada 1. Yıl çekilişime de katılmayı unutmayın.

6 yorum:

  1. bence de clınıque almak daha mantıklı, flormar cilt ürünlerine ben çok mesafeliyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası Flormarın cilt ürünlerini pek kullanmadım. Genelde göz kalemi, oje falan. Evlenmeden önce Avon kullanıyordum hep. Evlendikten sonra çevremde pek Avon satan olmadığı için diğer markalara yöneldim. Sonra Golden Lady de çalıştım. Orda çalıştığım zaman zaten dolabım doldu taştı. Bu yüzden pek kullanma fırsatım olmadı. Hala elimdekileri bitirmeye çalışıyorum. Ama senin de dediğin gibi Flormar mı Clinique mi dersen öncelikle Clinique derim.

      Sil
  2. Haklısın bence de bu kadar çok özelliği ayırmaları çok saçma olmuş. Almaya kalksam hangisini alacağıma karar veremem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altı morluklarıma mı pembe alayım, sivilceme mi sarı alayım. CC kremin anlamı color correction. Yani renk düzenleme bunların hepsini aynı anda barındırmıyorsa içinde bence bu CC krem değil. Kusur kapatıcı gibi bir şey.

      Sil
  3. Canım Flormar yerine Farmasi Kozmetiğin CC kremini tavsiye ederim kesinlikle harika. İndirim dönemini yakalarsan 25-30 tl civarında alabiliyorsun ürünü ben henüz almadım BBkremini kullandım elimdeki stoklarımı bitirmeye ve CC kremi stoklamaya çalışıyorum numunelerini bol bol denedim ve yorumumu burada bulabilirsin. bana da beklerim :) http://kozmetikdelisitube.blogspot.com/2013/07/urun-bitirme-projesi-1-nasl-gidiyor.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemek lazım. Şu an almayı düşünmüyorum. Benimde bitirmem gereken ürünler var. Gerçi ben bitirene kadar DD de çıkar EE de :D Bloğunu da inceleyeceğim en kısa zamanda

      Sil