20 Ağustos 2013 Salı

Flormar Yeni Ojeler

Merhaba,
Bu gün sizlere flormarın yeni ojelerinden bahsetmek istiyorum. İlk bahsetmek istediğim oje Black Dot Nail Enamel. Ojennin 5 farklı çeşidi var. İçinde iki farklı boyutta pul bulunmakta.


Ojeyi hiç sürmedim. Bu yüzden yapısı vb. şeyler hakkında bilgi veremeyeceğim. Standda gördüm çok hoşuma gittiğini söyleyemeyeceğim. Bu yüzden almadım. Fiyatı web sitesinde 2,85 TL

Bir sonraki ojemiz Flormar Icy Top içinde çubuklar, kareler, yuvarlaklar falan olan bir oje. 
Görseldeki oje hoşuma gitti aslında alacaktım ama vaktim yoktu neyse daha sonra alırım napim :D Bu ojeninde 5 farklı çeşidi var. Fiyatı 2,85 TL

Son ojemiz ise Flormar Sorbet Nail Enamel. Bunun da 5 farklı Çeşidi var. Sedefli bir oje. Bol ışıltılı şişesinden gördüğüm kadarıyla.
Renkleri canlı hoş renkler. Alınabilir fakat ihtiyacım olduğunu düşünmediğim için almadım. Belki başka sefere. Fiyatı 3,50 TL

İşte böyle ojeler çeşitlendikçe çeşitleniyor insan hangisini alacağını şaşırıyor :D Neyse bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere...

Bu arada 1. Yıl çekilişime de katılmayı unutmayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder