6 Ağustos 2013 Salı

Golden Rose Holiday Collection

Merhaba

Öncelikle 1. yıl çekilişimi bayramdan sonra yapmaya karar verdim. Hem ben daha rahat ilgilenebilirim hemde siz daha rahat katılabilirsiniz düşüncesi ile

Bu gün sizlere Golden Rose Holiday kolleksiyonundan bahsetmek istiyorum. Elimde 51 numaralı gümüş renkli ojesi var. İçerisinde kum gibi küçük simler ve kendini biraz daha belli edecek boyutta büyük yuvarlak simler var.

Ojenin yapısı biraz akışkan. Sanırım simli olmasından kaynaklanıyor. Fırçası normalden biraz daha kalın. Tek kat sürdüğünüz zaman tırnağınızın beyaz kısmı belli oluyor fakat bence güzel duruyor. Aynı zamanda çabuk kuruyor.


2. katı sürdüğümde ise çok iç açıcı sonuçlar almadım açıkçası. 2. katı sürdüğümde simlerin biraz topaklandığını fark ettim. Kuruma süresi de uzuyor. Bu yüzden bir kaç kere bozdum. Kuruyunca ise yer yer ufak dökülmeler yapabiliyor. Ama yama yapabiliyorsunuz rahatlıkla :D


Sürmeden önce bence mutlaka base coat kullanılmalı. Çıkarması daha kolay oluyor. Çıkarırken de mümkün olduğunca az sürterek çıkartmanızı tavsiye ederim. Tırnaklarınız çizilebilir.

Golden Rose Holiday için benim yorumum böyle :D Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

4 yorum:

  1. çok güzel görünüyor bu renk tam yaz rengi.çekiliş içinde bayram sonrası katılırız artık:)şimdiden merak ettim seçtiğin ürünleri canım.ben bayram öncesi başlattım çekilişimi,beklerim.sevgiler
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok severim bu rengi. çekiliş için de azcık sabretmen lazım :) çok cici ürünlerim var :) senin çekilişe de bayramdan sonra uricam inş

      Sil
  2. çok güzel bir ojeymiş :) bu arada bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil