22 Ağustos 2013 Perşembe

Golden Rose İmpression

Merhaba,
Bu gün baya önceden aldığım fakat sürmeye bir türlü fırsat bulamadığım Golden Rose İmpression ojemden bahsetmek istiyorum. Kendime 01 numaralı ojesini aldım. Ojenin içinde ince uzun beyaz simler ve hafif pembe bir sedef var.

Herkes bangır bangır ojenin güzelliğinden bahsediyor fakat benim çok hoşuma gitmedi. Öncelikle idaa ettiği gibi tüy gibi falan durduğunu düşünmüyorum. İçindeki pulları almak gerçekten zor. 3. katta anca aşağıdaki görüntüyü elde edebildim.


Tek başına da pek güzel durmuyor bence. Bir ojenin üzerine sürdüğümde daha güzel duracağını düşünüyorum. Kıvamı normal. Çabuk kuruyor. Çabuk kuruduğu için simleri dağıtmak zor olyor. Çıkarması da çok zor. Fiyatı 6,50 TL bence yüksek. Başka renklerini de alacaktım. İyiki almamışım. Kusura bakma Golden Rose bu ojeni pek sevmedim. Bir dahaki ojelere inşallah :D

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.
Bu arada çekilişime de katılmayı unutmayın.


6 yorum:

  1. fiyat pahalı geldi bana da ama altına baz bir oje sürüp denersen çok hoş olucaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baz bir oje ile daha güzel olacaktır.yazı da sa söylemiştim

      Sil
  2. bu seriyi ben de sevemedim nedense güzel durmuyor nasıl sürsem de olmadı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarda fotografı var anca bu kadar sürebildim bende.

      Sil
  3. Açıkçası bende beğenmedim bu seriyi,
    bende kullanamadım ya ben cok beceriksizim ya da oje iyi değil.
    yazı için sağol!! :*
    moda bloguma beklerim
    shinebrightlikefashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ojede problem. En kısa zamanda bloguna uğrayacağım.

      Sil