21 Ağustos 2013 Çarşamba

Nivea Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

Merhaba,
Bu gün sizlere Nivea'nın Yüz temizleme köpüğünden bahsetmek istiyorum. Ürünün 2 farklı çeşidi var. Biri Normal - Karma ciltler için , diğeri ise yani benim kullandığım kuru - hassas ciltler için.


Şahsen ben bu ürünü çok sevdim. Pompasına bastığınızda ürün kendiliğinden köpük olarak dışarı çıkıyor. Ekstra bir köpürtme işlemine gerek duymuyorsunuz. Köpük formunda olduğu için  uzun süre kullanabileceğimi düşünüyorum. Ekonomik bir ürün  bu açıdan :D


Ürünü yüzünüze masaj yaparak sürüyorsunuz. Daha sonra da çok rahat bir şekilde duruluyorsunuz. (Durulamakta zorluk çektiğim yüz temizleme ürünlerini sevmiyorum.) Duruladıktan sonra yüzünüzde bir yatışma ve hafif bir ferahlık hissi oluşuyor. Herhangi bir gerilme vs. hissetmedim şimdiye kadar. Yüzü kupkuru bırakmıyor. Gereken miktarda yağ ve nem yüzünüzde kalıyor. (Yüzü kurutacak derecede temizlik hissi isteyenlere tavsiye etmem)

Niveanın bu ürününü başarılı buldum. Kullanmaya devam edeceğim. Fiyatını hatırlamıyorum. Zaten gratiste indirim varken almıştım.

Bir sonraki yazıma kadar görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Bu arada 1. Yıl çekilişim devam ediyor katılmayı unutmayın.

2 yorum:

  1. köpük temizleyicileri ben de çok seviyorum dr. murad'ınki favorim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr murad ürünlerini hiç kullanma fırsatım olmadı. Bulduğum yerde inceleyeceğim.

      Sil