27 Ağustos 2013 Salı

Pastel Kisses Lip Balm with Shea Butter

Merhaba,
Bu gün sizlere Pastel 'in yeni çıkarmış olduğu  Kisses Lip Balm 'dan bahsetmek istiyorum. Ürünün 4 farklı çeşidi mevcut Narlı ,Naneli , Orman Meyveli&Vanilyalı, Şeftali & Papayalı. 



Benim elimde 03 Numara Naneli olanı var. 

Ürünü kozmetikblogu.com bloğunun sahibesi İlknur ürün değiş tokuşu yaptığımızda denemem için verdi. Çok şeker bir ambalajı olduğunu itiraf etmeliyim fakat şeker olduğu kadar kullanışlı bulmadım maalesef. Ambalaj 3 parçadan oluşuyor. Fırça, kapak ve ürünün bulunduğu hazne. Pratik değil. Kapağı aç fırçayı çıkar ürünü sür tekrar kapat fln ohooo :D Tam benim gibi tembeller için yapılmış. Bu ürün lip balm değil de lip gloss veya ruj olsaydı aynı şeyleri söylemezdim.
Ürünün kendisine gelelim. İçeriğinde Shea Butter, E vitamini  ve Provitamin A bulunmaktaymış. Yumuşatmasını bunlara borçluyuz her halde. Birkaç saattir dudağımda olmasına rağmen yenileme ihtiyacı duymadım. Ürün acı nane gibi kokuyor. Hani bu sakızların bir yeşil nanelisi bir de mavi nanelisi var ya mavi naneli gibi. Dudağa sürdüğünüzde sanırım naneden kaynaklı hafif bir yanma hissi oluyor.Sakızı dudağınıza yapıştırmışsınız gibi. Bu yanma hissi yavaş yavaş azalıyor. Ne kadar çok sürerseniz o kadar yanıyor. Dün İlknurun kızı Azra dudağıma baya bir bol kepçeden sürünce baya bi yanmıştı dudaklarım :D Acı nane sevenler bunu ferahlık olarak ta algılayabilir. Dudağa hafif bir parlaklık veriyor.

10 üzerinden puan verecek olursam eğer bu ürün benden 5 aldı. Eğer başka bişili olsaydı ne bilim meyveli olanından fln 7 falan alabilir ve sınıfı geçebilirdi. Ama naneli olan benim için sınıfta kaldı. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Çekilişimde hala devam ediyor katılmayanları bekliyorum.


1 yorum: