19 Ağustos 2013 Pazartesi

Smart duş jeli ve vücut losyonu

Merhaba,
Bu gün sizlere gratisten almış olduğum ve uzun zamandır kullandığım Smart duş jeli ve vücut losyonundan bahsetmek istiyorum. 2 farklı çeşidi olan bu ürünlerin beyaz olanını kulanıyorum. Çok ta beğenerek kullanıyorum. Nemlendirmesini falan boş verin sadece kokusu için bile kullanırım aynı sakız gibi kokuyor. El kremi de var daha önce bahsetmiştim. Ama el kreminin kokusu duş jeli ve vücut losyonundan farklı.


Duş jeli bildiğimiz duş jeli temizliyor, köpürüyor falan. Zaten duş jelinden fazla bir beklentim yok.


Vücut losyonu da fena değil. Yağlı fln bir his bırakmıyor. O sevdiğim kokuyu daha fazla duymama yardımcı oluyor. Nemlendirmesi de güzel sayılır. Yaz ayları için ideal fakat kışın bana yetmiyor.

İkisinin de fiyatı çok uygun. Birde ben indirim zamanı aldığım için bana daha da uygun olmuştu.

Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Bu arada 1. Yıl çekilişime de katılmayı unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder