2 Ağustos 2013 Cuma

Sürpriz Çekiliş

Merhaba,
Bu gün bloğumun 1. yılını kutluyoruz hep beraber :D 1 senedir bana katlandığınız için çok teşekkür ederim.


Bu 1 sene içerisinde beni takip eden kişilerden birine ufak bir hediye vermek istiyorum. http://www.cekilisyap.com/ aracılığı ile sürpriz bir çekiliş yaptım ve işte kazanan...
(Video programım şu anki bilgisayarımda olmadığından dolayı videosunu çekemedim kusura bakmayın. )


Bloğumu damla ismi ile takip eden arkadaşımızı tebrik ederim. 12.08.2013 tarihine kadar bana ulaşmazsa var olan liste üzerinden bir kez daha çekiliş yapacağım. beriabegumy@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsin. Bu arada ne kazandığına da bir bakalım istersen :D


Umarım beğenirsin.Golden Lady 2 li far, Wet shine lip gloss ve Golden Rose jolly Jewels oje :D

Diğer arkadaşlar üzülmeyin. Bu gün başka bir çekiliş daha başlatacağım inşallah. Takipte kalın kaçırmayın.

2 yorum:

  1. begümcüm,tebrikler,daha nice yıllara.hediye olarak seçtiğin ürünler çok güzel umarım bir sonraki çekilişlerde şans bana da güler.
    bu arada bende yepyeni bir çekiliş hazırladım,bloğuma beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davet ettiğin için teşekkür ederim cnm. çekilişine en yakın zamanda bakıcam.

      Sil