22 Eylül 2013 Pazar

1. Yıl Çekiliş Sonuçları

Merhaba,
Çekilişim biteli baya oldu farkındayım. Bu sıralar çok yoğun olmamdan kaynaklı ne yazı yazabildim ne de çekiliş sonuçlarını açıklayabildim. En sonunda bu akşam biraz vaktim vardı da sonuçları hazırlayabildim. 

Sonuçları hazırlarken de baya zorlandım açıkçası. Blog adresi kısmına face adresi yazanlar, paylaşım linki yerine profil linkini gönderenler, reklamlar, silinmiş paylaşımlar, birden fazla katılanlar falan bir sürü hak iptal oldu.Sadece benim çekilişim için geçerli değil tüm çekilişlerde şartların neler olduğuna dikkat edin. 

Çekilişimi her zamanki gibi http://wmaraci.com/cekilis-araci aracılığı ile gerçekleştirdim. Aşağıdaki linkten çekiliş videosunu izleyebilirsiniz.

http://bit.ly/18MRlr9 

Kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum Seçil ŞENOL 
Ad, Soyad, Adres, Telefon bilgilerini beriabegumy@gmail.com adresine gönderirsen 9 ekim çarşamba günü hediyeni kargoya vereceğim :D (bu kadar geciktiği için kusura bakma) Eğer 9 ekime kadar adres bilgileri elime ulaşmazsa farklı bir isim için tekrar çekiliş yapabilirim.

Bir sonraki çekilişimde görüşmek üzere...

5 yorum: