11 Eylül 2013 Çarşamba

China Glaze - Sweet Hook

Merhaba,
Bu gün sizlere China Glaze'in süper ojelerinden biri olan Sweet Hook ojesinden bahsetmek istiyorum. Bu ojeyi bana sevgili arkadaşım İlknur zorla hediye etti. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Aslında İlknur'un ürünleri  ile beraber gelsin diye ona söyledim sipariş vermesini. Ürün geldi parasını almadı :/ Uyus :D
İlknurun bloğunu ziyaret etmek için tıklayın... 


Görmüş olduğunuz gibi ürünün çok tatlı bir rengi var. Mor ve tonları giydiğim zaman kullanmayı çok seviyorum. Hatta bazen sırf bu ojeyi kullanmak için bazı günler mor ve pembe tonları giyiyorum :D


China Glaze ojelerinden beklendiği gibi mükemmel bir kıvamı var. Oje 2 katta rahat kapatıcılık sağlıyor. Biraz daha zorlasalarmış tek katta da kapatabilecekmiş :D Şişesinden dolayı normal fırçalara göre uzun kalan fırçası bence sürmede kolaylık sağlıyor. Şişe demişken bildiğiniz gibi normal ojeler 12 ml iken China Glaze Ojeleri 14 ml tek problem fiyatları biraz pahalı :D


Tekrar indirime girerse eğer başka renklerini de mutlaka almak isterim :D Takipteyim :D Şimdilik benden bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.
Bu arada çekilişimin son 2 günü 12.09.2013 tarihinde saat 00:00 da çekilişim bitiyor. Katılmayanlar acele edin.


8 yorum:

  1. çok şeker bi rengi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimler biraz koyu çıkmış aslında rengi daha tatlı duruyor :D

      Sil
  2. Rengini ayrı tırnaklarını ayrı beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yavaş yavaş kendi manikürümü yapmayı öğreniyorum. Kuaföre para mı dayanır :)

      Sil
  3. eline sağlık canım çok güzel olmuş ve sweet hook sana çok yakışmış
    uyuz dediğini de bir kenara yazdım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ya senin bilgisayarın hani girmiyodu blogspot sitelerine :P
      şaka bi yana bi ara yine gel senin fıstıkla beraber :D

      Sil
  4. renk gerçekten çok sofistike bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Bende çok seviyorum.

      Sil