13 Eylül 2013 Cuma

Golden Rose Carnival - 08

Merhaba,
Bu gün sizlere Golden Rose Carnival oje serisinden 08 numaralı mor ojesinden bahsetmek istiyorum. Şeker mi şeker bu ojeyi geçen sizlere bahsettiğim China Glaze Sweet Hook ojenin üzerinde kullandım.


Ojenin içinde çubuk gibi, yuvarlak ve kare şekillerde değişik pullar var. Pulları yakalamak çok zor değil. Kalın bir fırçası var. Bence başarılı bir çalışma olmuş. Golden Rose'u tebrik etmek lazım. Kuruması normal. Tek başına hiç kullanmadım. Genelde sweet hook üzerinde kullanmayı düşünüyorum.


Ojenin diğer çeşitlerini de almak istiyorum. 16 farklı rengi var. Hepsinin pulları farklı. Yanlış hatırlamıyosam fiyatı 7 TL civarı olması lazımdı. Bu yüzden hepsini hemen alamam ama belki ara ara alabilirim :D

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın...
Çekilişimin sonuçlarını da en kısa zamanda yayınlayacağım :D Çalışmaya Başladım.

3 yorum:

  1. Benimde çok hoşuma gitmişti :D siyahın üzerinde de güzel duracağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil