16 Eylül 2013 Pazartesi

Hafta Sonu Ojelerim

Merhaba,
Hafta sonu pastel ojeleri ile kendime rengarenk tırnaklar yaptım :D Ufak tefek hatalar olmasına ramen bence çok tatlı oldular :D
Bu ojeler bayaaa bi önceden pastel tarafından hediye olarak gönderilmişti :D Hatta sağ baştaki ojeyi size tanıtmış olmam lazım yanlış hatırlamıyorsam :D Elimde sadece ortada duran mavi ojeyi kullanmadım.


Ojelerin hepsinin kıvamı çok güzel. 2 katta rahat bir şekilde kapatıcılık sağlıyor. Sadece sarıda 3 kat gerekli bence. Diğerlerinde bir problem yok. Sürümü kolay ve kuruması normal. 


Üzerindeki çizgileri yine sizlere daha önce tanıtmış olduğum Jazz it Up nail art pen and srtipping brush ile yaptım. Yazısını görmek için tıklayın.
Sadece sol elime yapabildim ama :D Sağ elimi eşim yaptı :D Bence güzel de oldu. Siz ne dersiniz?

Bu arada bu sıralar çok yoğunum çekiliş sonuçlarını en kısa zamanda açıklayacağım.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

4 yorum:

  1. çok yakışmış,eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D teşekkürler yetenek olsa da keşke daha iyilerini yapabilsem :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim. Umarım eğer elinde yoksa en kısa zamanda sende bu renklere sahip olursun.

      Sil