9 Eylül 2013 Pazartesi

Ölümcül Oyuncaklar - Kemikler Şehri

Merhaba,
Uzun zamandır sinemaya gitme fırsatı bulamıyordum. Dün kardeşlerimle beraber Ölümcül Oyuncaklar - Kemikler Şehri isimli filme gittik. Daha önceden kitabını okumuştum. Çok hoşuma gitmişti :D Hatta 2. kitabını bir an önce almak için sabırsızlanıyorum. Doğal olarak filim ile kitap arasında farklılıklar var ama ben çok problem etmedim :D


Neyse gelelim filmimizin konusuna :D Öncelikle söyleyeyim korku filmi değil. Kardeşim isminden dolayı korku filmi sanmıştı. Filim daha çok fantastik, aksiyon ve romantik. Konusunu kısaca özetleyecek olursam Clary normal bir yaşam sürerken bir gece kulübünde kimsenin göremediği bir cinayete şahit olur. Bu olaydan sonra doğa dışı olaylar peşini bırakmaz. Bu sırada annesi kaçırılır. Gece kulübünde görmüş olduğu insanlardan annesini bulabilmek için yardım ister. Clary bir yandan annesini ararken bir yandan hayatında hiç farkında olmadığı yetenekleri keşfetmeye ve annesinin ondan sakladığı gerçekleri öğrenmeye başlar. Ha bi de baş roldeki çocuğa aşık falan oluyo  :D Neyse daha anlatmim. Belki izlemek isteyen olur.
Fragmanı aşağıda:

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Çekilişimi de unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder