10 Eylül 2013 Salı

Paint Ballll

Merhaba,
Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Bu gün size dün yaşadığım paintball deneyiminden bahsetmek istiyorum. İlk defa deneme fırsatı buldum ve çok eğlenceliydi :D Etkinliği Kravmaga İstanbul olarak organize ettiler. Bende eşim sayesinde faydalandım :D
Tulumlarımızı giydik, kasklarımızı, eldivenlerimizi taktık ve takımlara ayrıldık. Bildiğim kadarı ile iki farklı oyun  çeşidi var. 1.si kale basmaca 2.si bayrak kapmaca biz bayrak kapmaca oynadık. İki takıma ayrılıp ortaya asılan bayrağı kapmaya çalışıyorsunuz. Bir kutu bulup içine girdim onun içinden baya bi ateş ettim :D 100 adet mermi verdiler. Ama bir buçuk saatlik oyunda 100 mermi yetmiyor. Birde silahların tetikleri hassas olduğu için bastın mı tatatatatata gidiyor. Dikkatli olmak lazım.  Daha fazla mermi isterseniz ücretini ödeyip alabiliyorsunuz.

Gelelim acıtıyor mu kısmına evet acıtıyor. 5 metreden yakından sıkmamak lazım ki 5 metrede bile acıtıyor. Ufak morartıyor. Ben 1 defa vuruldum suratımdan :D Arkadaş nasıl isabet ettirdiyse ufacık delikten vurdu beni :D Allahtan maske var da bişi olmadı :D Sadece dudağım biraz acıdı maskenin altında olduğu halde. Eşimin bacağına bir iki tane denk gelmiş :D küçük küçük morlukları var şimdi :D

O kadar kamuflaj verdikleri halde ayakkabı vermedikleri için giderken kirlenmesini göze alabileceğiniz bir ayakkabı seçin. Gerçi çıkıyor problem olmuyor ama olsun. +Yedek kıyafet götürebilirsiniz. Çünkü Ne kadar kamuflaj da verseler boya t-shirte falan geçiyor.Saçı falan boya olan çok kişi oldu ona göre tedbiri almak gerek.

 Her neyse eğlenceliydi :D Bir gün bloger arkadaşlarımla da böyle bir etkinlik yapmak isterim. Bir sonraki yazıma kadar görüşmek üzere kendinize iyi bakın.
Çekilişimi de unutmayın :D

2 yorum:

  1. Merhaba:)
    Merak ettiğim bir oyun :) Oynayan arkadaşlarım da acıttığını söylemişti :) dikkatli olmalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en yakın zamanda sende oynama fırsatı bulursun :D

      Sil