6 Eylül 2013 Cuma

Ünlü Makyözlerin en sevdiği maskaralar

Merhaba,
Geçen nette dolanıp kendime maskara bakarken yabancı bir sitede profesyonellerin en sevdiği 10 maskara diye bir yazı gördüm. Merak ettim baktım ve sizinle paylaşmak istedim.
Bakalım neymiş bu maskaralar:

1 - Maybelline Great Lash Mascara
2 -CoverGirl LashBlast Volume Mascara

3- L'Oreal Voluminous Volume Building Mascara

4-Diorshow Mascara
5- Lancôme Definicils High Definition Mascara
6- Benefit They're Real Mascara
7- Blinc Tube Mascara
8- Maybelline Lash Discovery
9- Bobi Brown Everything Mascara
10-  Too Faced Better Than False Lashes

Şahsen bu maskaraların hiçbirini kullanmadım. Ama en azından bir denemeyi çok isterim. Makyözler bunların nesini seviyormuş.
Aranızda bu ürünlerden kullanan var mı çok merak ettim.? Eğer kullanan varsa yorumlarını bizimle paylaşırsa sevinirim :D

Bir sonraki yazıma kadar görüşmek üzere kendinize çoook iyi bakın.
Bu arada Çekilişim için son bir kaç gün. Acele etseniz iyi edersiniz.


4 yorum:

  1. 1' hastayım, 7'yi almak istiyorummm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda 7 senin olur :D

      Sil
  2. bazılarını kullandım.. en fovorim olabilecek dior show'dur ama iconic daha iyi bence onu niye seçmemişler acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı insanların standartları vardır beğendiğinin dışına çıkmazlar belki de o yüzden.

      Sil