31 Ekim 2013 Perşembe

Bebak Acı Badem Kremi

Merhaba,
Bu gün sizlere bebak acı badem kremini tanıtmak istiyorum. Ürünün deneme boyunu Gratisten yanlış hatırlamıyorsam 1,5 TL ye almıştım.



Ürün yapı olarak çok hoşuma gitti. Elinize sürdüğünüz anda yumuşacık ellere sahip oluyorsunuz. Bu yumuşaklığı elinizde birkaç saat boyunca hissedebiliyorsunuz. Fakat krem bu kadar güzel olmasına rağmen yoğun Acı badem kokusu bana alerji yaptı. Hapşur hapşur bir hal oldum malesef. İyiki deneme boyunu almışım. Bende kremi denemesi için anneme verdim. :/ neyse Bebak ürünleri bana göre değil sanırım.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

30 Ekim 2013 Çarşamba

Cilt bakımında doğru bilinen yanlışlar

Merhaba,
Bu gün sizlerle cilt bakımında doğru olarak bildiğimiz ama yanlış olan bazı bilgileri paylaşmak istiyorum.

Cildi her gün temizlemek yıpratır -
Cilt gün içerisinde sürekli kirli hava, toz, mikrop ve bakteriler gibi bir çok olumsuz etken ile karşılaşmaktadır. Bu olumsuz etkenlerden cildimizi arındırabilmek için düzenli bir şekilde cilt temizliği yapmamız gerekir.

Hep aynı ürünü kullanmak yanlıştır-
1-2 yıl aynı ürünü kullandığımızda ürünün etkisi azalır derler fakat uzmanlar bunun tam aksini söylüyor. Aynı ürünü uzun süre kullanınca cildiniz daha çabuk yanıt veriyormuş. Çok sık ürün değiştirmek ise cildi deforme ediyormuş. Cilt değil de saç ile ilgili örnek verebilirim size. Ben uzun süredir aynı şampuanı kullanıyorum. Şimdi saçlarım bozulduğunda tek yıkama ile kıvır kıvır oluyor ve yağ ve kepek olmuyor. Ancak bu şampuanı bulana kadar çok deneme yaptım. O zamanlar saçımda çok kepek oluyordu bende bu yüzden kepek önleyiciye yöneldim sonra kazık gibi olan saçlarımı yumuşatmaya çalıştım vs vs. anladınız sanırım.

Sabun Cildi Kurutur-
Kullandığınız sabuna göre değişir. Siz eğer cilt tipinize uygun bir sabun kullanıyorsanız cildinizi kurutmadığı gibi gözeneklerinizin rahatlayıp cildinizin hava almasını sağlayabilirsiniz.

Cilt Temizliği İçin Su Yeterli -
Su cilt temizliğinde çok önemli bir yere sahip. Aslında yüzünüzü suyla yıkamanızda bir sorun yok sorun olan suyun pH seviyesi. Cildimizin pH seviyesi 5,5 fakat suyun pH seviyesi bulunduğunuz yere göre 9,5'e kadar çıkabiliyor. Bu yüzden yüz temizliğimizi su ile yaptıktan sonra kullanacağımız tonikler ile cildimizin asit seviyesini normale döndürüp denge sağlayabiliriz.

Yüz ve Göz için aynı ürüneri kullanabiliriz -
Uzmanlar yüz ve göz için aynı ürünleri kullanmayı tavsiye etmiyorlar. Çünkü göz çevresi çok ince ve hassas bir deriye sahip olduğu için yüz için kullandığımız ürünler göz çevresine fazla gelebilir veya zarar verebilir. Zaten çoğu ürünün üzerinde göz çevresine temas ettirmeyiniz diye uyarıyorlar. Bi sebebi var ki uyarıyorlar.

Çocuk ürünlerini rahatlıkla kullanabilirim -
Yok öyle bişi çocuk cildinin ph seviyesi ile yetişkinin ph seviyesi aynı değldir. Yetişkinlerin 5,5 iken bebeklerin nötürdür. Bu yüzden olmaz.

Yaz kış aynı bakımı uygulayabilirim-
Kişiden kişiye farklılık gösterir. Ben farklı bakım uyguluyorum. Kışın cildim daha çok kuruyor. Bu yüzden nemlendiricileri biraz daha fazla kullanıyorum.

Ürünleri bol bol sürmek iyidir-
Paran bolsa sür sorun yok zaten cilt belli bir miktarını kabul edecektir sadece. Duruma göre sivilce falan bile çıkartabilirsin. Benden uyarması.

Yağlı ciltleri yıkamak yeterli, kreme gerek yok-
Nem başka şey yağ başka şey. Cildine uygun nemlendiriciyi her zaman kullanmak gerekir.

Ucu beyaz sivilce sıkılmalıdır-
Yapmayın öyle şeyler. Sivilceyi skıarsın rahatlarsın ama sonra o siyah nokta olur sonra yine sivilce olur bu böööyle gider. Ya sabredip kendi kendine kurumasını bekleyin ya da sivilce kurutucu ürünler kullanın.

 Gece Krem sürmeyeyim cildim nefes alsın-
Öncelikle bakım kremleri cildin nefes almasını engellemez.Aksine gece cilt yenilenme sürecinde olduğu için yaşlanma karşıtı kremlerin sürülmesi için en ideal zamandır.

İşte böyle. Sizin de doğru bildiğiniz ve sonradan yanlış olduğunu öğrendiğiniz bilgileri yorum olarak bekliyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

25 Ekim 2013 Cuma

Kıvırcıklarım için Nevacare

Merhaba,
Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Bu gün sizlere iki adet Nevacare ürününden bahstemek istiyorum. Birisi Acil Bakım Saç Spreyi bir diğeri ise Glossing Serum.

Ürünleri sevgili bal köpüğünün bir zamanlar yapmış olduğu blog toplantısındayken hediye olarak almıştım. İlk bir ay falan kullanmaya çekindim açıkçası. Bilmediğim bir marka olduğu için. Daha sonra bir cesaret deneyeyim dedim ve o gün bu gündür iki ürünü de zevkle kullanıyorum.


Benim gibi bu üründen alan bazı arkadaşlarım ürünleri ayrı ayrı kullanmayı tercih ediyolarmış fakat ben bu iki muhteşem ürünü birlikte kullanmayı tercih ediyorum.
Ürünleri banyodan sonra havlu ile saçımın nemini aldıktan sonra kullanıyorum. İlk olarak iki fazlı olan Acil Bakım Saç Spreyini çalkalayıp kökten uca saçlarıma sıkıyorum.( İki fazını göremiyorsunuz çünkü ürün bitti :D ) Hafif formülü sayesinde saçlarım ağırlaşmıyor. Aynı zamanda saçların taranmasını da kolaylaştırıyor. (Saçımı banyodayken taramayı tercih ediyorum sonrasında fazla dokunmamaya çalışıyorum yoksa kabarabiliyor.) Saçlarım saç spreyni biraz emdikten sonra Gloss Serumu saçlarıma uyguluyorum. Arkasında bir damla diyor ama ben biraz daha fazla sürüyorum saçlarıma. Gloss serumu saç uçlarımdan saç köküme doğru uyguluyorum. Daha sonra kurumaya bırakıyorum. Bu şekilde normal hafif yumuşak ve kıvırcık saçlara sahip olabiliyorum. Eğer saçlarımın biraz daha şekil almasını istiyorsam kurumadan önce az bir mikrar da briyantin sürüyorum.
Ama ne yazıkki artık yapamayacağım :'( çünkü ürünü bitirdiiiiimm ve bildiğim kadarıyla sadece internettten satın alabiliyorum. Bu yüzden sanırım başka bir markaya geçiş yapacağım. Gliss iyi diyorlar. Siz ne dersiniz ?

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

24 Ekim 2013 Perşembe

Kırılan Tırnaklara Çözüm ... Golden Rose Calcium Milk

Merhaba,
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Beni soracak olursanız idare etmeye çalışıyorum. İş falan değiştirdim yine çok yazma fırsatım olmadı. Neyse bundan sonra müsait olduğum her zaman yazıcam :D

Bu gün ise sizlere Golden Rose Calcium Milk adlı ürünü tanıtmak istiyorum. Bilenler bilir. Benim tırnaklarım çok çabuk kırılır. Üzeri soyulur falan. Ama Golden Rose Sayesinde kırılan tırnaklarıma çareyi buldum. Daha önce bir çok farklı ürün kullandım. Bu ürünler ile ilgili bir iki deneyimimi de blogda sizler ile paylaşmıştım fakat Golden Rose Calcium Milk ile tanıştıktan sonra hepsini sildim attım.


Ürünün yapısı normal rakı beyazından biraz daha açık renk oje gibi. İçeriğinde Kalsiyum, Süt Proteini, Yulaf Sütü ve Bitlisel yağlar varmış. Normal bir fırçası var. Sürdükten sonra tırnaklarda parlak ve sağlıklı bir görünüm meydana geliyor. Oje sürmediğim zamanlar 2 kat, oje sürdüğüm zamanlar ise tek kat olarak kullanıyordum. Kardeşime verdim. Bir türlü Golden Rose standına gidipte aynısından alma fırsatı bulamadım. 10 gün sonra falan tırnağım kırıldı :'(  Şimdi tekrar uzatmaya çalışıyorum :'(  Bundan sonra bu ürünü tırnağımdan hiç eksik etmeyi düşünmüyorum. :D

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. En kısa zamanda görüşmek üzere :D

5 Ekim 2013 Cumartesi

İndigot O2M Oje

Merhaba,
Uzun zamandır bloğa yazamıyordum. Bu gün güzel bir ürün gördüm nette dolanırken çok hoşuma gitti ve sizinle paylaşmak istedim. Paylaşacağım ürün bir oje. Ama sıradan ojelerden değil. Bu oje normal ojelrin aksine hava ve su geçiren bir oje. indigot markası çıkarmış. Ne zaman çıkardı bilmiyorum ama benim daha yeni haberim oldu.



Türkiye'de var mı bilmiyorum ama varsa bu üründen kesinlikle almak isterim. Ürünün çıkarılış amacı öğrendiğim kadarı ile sadece tırnaklara daha az zarar vermesi değil.  Müslümanların ibadetlerinden önce abdest alırken ojelerini çıkarmak zorunda olması. Böyle bir şeyi düşünmeleri güzel bişi. Üstelik oje diğer ojeler kadar kalıcıymış da.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.