24 Ekim 2013 Perşembe

Kırılan Tırnaklara Çözüm ... Golden Rose Calcium Milk

Merhaba,
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Beni soracak olursanız idare etmeye çalışıyorum. İş falan değiştirdim yine çok yazma fırsatım olmadı. Neyse bundan sonra müsait olduğum her zaman yazıcam :D

Bu gün ise sizlere Golden Rose Calcium Milk adlı ürünü tanıtmak istiyorum. Bilenler bilir. Benim tırnaklarım çok çabuk kırılır. Üzeri soyulur falan. Ama Golden Rose Sayesinde kırılan tırnaklarıma çareyi buldum. Daha önce bir çok farklı ürün kullandım. Bu ürünler ile ilgili bir iki deneyimimi de blogda sizler ile paylaşmıştım fakat Golden Rose Calcium Milk ile tanıştıktan sonra hepsini sildim attım.


Ürünün yapısı normal rakı beyazından biraz daha açık renk oje gibi. İçeriğinde Kalsiyum, Süt Proteini, Yulaf Sütü ve Bitlisel yağlar varmış. Normal bir fırçası var. Sürdükten sonra tırnaklarda parlak ve sağlıklı bir görünüm meydana geliyor. Oje sürmediğim zamanlar 2 kat, oje sürdüğüm zamanlar ise tek kat olarak kullanıyordum. Kardeşime verdim. Bir türlü Golden Rose standına gidipte aynısından alma fırsatı bulamadım. 10 gün sonra falan tırnağım kırıldı :'(  Şimdi tekrar uzatmaya çalışıyorum :'(  Bundan sonra bu ürünü tırnağımdan hiç eksik etmeyi düşünmüyorum. :D

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. En kısa zamanda görüşmek üzere :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder