25 Ekim 2013 Cuma

Kıvırcıklarım için Nevacare

Merhaba,
Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Bu gün sizlere iki adet Nevacare ürününden bahstemek istiyorum. Birisi Acil Bakım Saç Spreyi bir diğeri ise Glossing Serum.

Ürünleri sevgili bal köpüğünün bir zamanlar yapmış olduğu blog toplantısındayken hediye olarak almıştım. İlk bir ay falan kullanmaya çekindim açıkçası. Bilmediğim bir marka olduğu için. Daha sonra bir cesaret deneyeyim dedim ve o gün bu gündür iki ürünü de zevkle kullanıyorum.


Benim gibi bu üründen alan bazı arkadaşlarım ürünleri ayrı ayrı kullanmayı tercih ediyolarmış fakat ben bu iki muhteşem ürünü birlikte kullanmayı tercih ediyorum.
Ürünleri banyodan sonra havlu ile saçımın nemini aldıktan sonra kullanıyorum. İlk olarak iki fazlı olan Acil Bakım Saç Spreyini çalkalayıp kökten uca saçlarıma sıkıyorum.( İki fazını göremiyorsunuz çünkü ürün bitti :D ) Hafif formülü sayesinde saçlarım ağırlaşmıyor. Aynı zamanda saçların taranmasını da kolaylaştırıyor. (Saçımı banyodayken taramayı tercih ediyorum sonrasında fazla dokunmamaya çalışıyorum yoksa kabarabiliyor.) Saçlarım saç spreyni biraz emdikten sonra Gloss Serumu saçlarıma uyguluyorum. Arkasında bir damla diyor ama ben biraz daha fazla sürüyorum saçlarıma. Gloss serumu saç uçlarımdan saç köküme doğru uyguluyorum. Daha sonra kurumaya bırakıyorum. Bu şekilde normal hafif yumuşak ve kıvırcık saçlara sahip olabiliyorum. Eğer saçlarımın biraz daha şekil almasını istiyorsam kurumadan önce az bir mikrar da briyantin sürüyorum.
Ama ne yazıkki artık yapamayacağım :'( çünkü ürünü bitirdiiiiimm ve bildiğim kadarıyla sadece internettten satın alabiliyorum. Bu yüzden sanırım başka bir markaya geçiş yapacağım. Gliss iyi diyorlar. Siz ne dersiniz ?

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder