23 Kasım 2013 Cumartesi

Açlık Oyunları Ateşi Yakalamak

Merhaba,
Dün, uzun zamandır beklediğim Açlık Oyunları serisinin 2.si olan Ateşi Yakalamak filmindeydim. Bir an önce çıksın istiyordum. En sonunda çıktı ve beklemeden gittim.


İlk film gibi ikinci film de çok güzeldi. Kitaplarını da okuduğum için bir çok detayın atlandığını fark ettim ama olsun :D Film ilk filmin devamı niteliğinde olduğu için ilk filmi izlememiş olanlara tavsiye etmiyorum.

1. Filmin konusu şu şekilde
 12 Mıntıka ve Bir başkentten oluşan Panem adında bir ülkede , başkent tarafından düzenlenen başkent halkının eğlenmesi ve mıntıkalara göz dağı vermeyı amaçlayan açlık oyunları düzenlenmektedir. Bu oyunlarda her mıntıkadan bir kız bir erkek toplam 24 yarışmacı kurra ile seçilir. Oyunlarda bu kişiler rakiplerini öldürme ve hayatta kalma mücadelesi vermektedir. 74. Açlık oyunlarında filmin kahramanı Katniss in kardeşi Prim seçilir ve Katniss Prim yerine gönüllü olur. Erkek yarışmacı olarak ise Peeta... Ve açlık oyunları başlar.

2. Filmin konusu ise şu şekilde
1. Filmde Açlık Oyunlarından sağ salim çıkmayı başaran Katniss ve Peeta oyunlar sırasındaki davranışları nedeni ile mıntıkalarda ayaklanmaya sebep olurlar. Ayaklanmaları bastırmak için başkentin yaptıkları fayda etmez. Bunun üzerine Çeyrek Asır Açlık Oyunları ortaya çıkar. Bu diğer açlık oyunlarından farklıdır. Çünkü bu sefer tüm yarışmacılar daha önce Açlık Oyunlarını kazanmış olan kişilerdir.


3. filmi merakla bekliyorum.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

19 Kasım 2013 Salı

Hediye Fikirleri

Merhaba,
Bu gün sizlerle birkaç hediye fikri paylaşmak istedim. Basit şeyler ama benim çok hoşuma gitti. Belki yılbaşı öncesi işimize yarar.  Hadi başlayalım.

1 Numara - Bildiğimiz beyaz kupanın üzerine komik, yazılar yazabilir, şekiller çizebilir ve karşınızdaki insana özel bir hediye yapabilirsiniz. Isıya dayanıklı bir kupa alıp üzerine Cd kalemi ile yazacağınızı yazdıktan sonra 30 dk 175 derecede pişiriyorsunuz. (En Azından Pinterest Öyle Diyor)


2 Numara - Cupcake yapmayı seven arkadaşlarınız varsa benim gibi mesela :D bu şekilde hoş bir set hazırlayıp hediye edebilirsiniz. Sonra beraber nefis cupcakeler hazırlayıp yiyebilirsiniz.


3 Numara - Bu da dondurma seti :D Yaz kış dondurma yiyen arkadaşlarınız için güzel bir seçenek olabilir.


4 Numara - Kullanmadığınız eski fincanlarınızı mum'a dönüştürerek hoş bir set hazırlayabilirsiniz.


5 Numara - Bu Spa ürünleri koymuş içine ama bizim gibi kozmetik delileri için bu kavanoz kozmetik kavanozu olabilir.

Resimler Pinterestten Alıntıdır.

Bence fikirler hoş. Siz ne dersiniz? Buldukça yenilerini eklerim. Bir sonraki yazıma kadar görüşmek üzere. Kendinize İyi Bakın.

14 Kasım 2013 Perşembe

Essence Beauty Beats Kolleksiyonu

Merhaba,
Facebooktan aldığım bir habere göre Essence Beauty Beats kolleksiyonunu 10 gün'e kadar mağzalarda görebilecekmişiz. Uzun zamandır bu tarz bir kolleksiyon görmemiştik. Kolleksiyon ile ilgili tek sorunum Justin Bieber :D bu yüzden bir tane bile ürün almayı düşünmüyorum. Sadece sizlere tanıtımını yapacağım.

Bakalım kolleksiyonda neler varmış
3 farklı renkte göz farı ışıltılı renklere sahipler. Gri olan güzelmiş ama almamamın nedenini başta söyledim zaten :D



2si bir arada eyeliner


3 Farklı Renkte Lip Gloss


 Pudra Sanırım pudrası da ışıltılar içeriyor.


Allık baya koyu bir renk görünüyor ama sürünce bu renk olacağını düşünmüyorum.

4 Farklı Rek Oje



Gazete baskısı ve transfer solüsyonu. Gereksiz zaten kendi gazete baskımı kendim yapabiliyorum.


Ve son olarak Saç bandı 


Evet 10 güne kadar raflarda olacak olan kolleksiyon böyle. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

13 Kasım 2013 Çarşamba

Yılbaşı Nail Artları

Merhaba,
Biliyorsunuz yılbaşı yaklaştı. Yılbaşında size özel tırnaklarınız olsun diye bu yazıyı yazmak istedim. Nail art çalışmalarını mümkün olduğunca basit olanlardan seçmeye çalıştım. Herkes yapabilsin diye. Umarım beğenirsiniz.


Parmağın görüntüsü hoş değil ama nail art olarak şirin bir fikir olduğunu düşünüyorum.


French ojelerinizi yılbaşı ağacı gibi süsleyebilirsiniz.


Bu karakterleri de çizmenizin çok zor oldmadığını düşünüyorum.


Çok cici yılbaşı ağaçları. Bildiğimiz bant ile rahatlıkla yapabilirsiniz. Bu biraz çok yeşil olmuş ama sizlerin daha güzel şeyler ortaya çıkaracağınızdan eminim.


Hediye paketi şeklinde tırnaklar da çok hoş bence.


Bu da tam kışlık nail art bence. Bu modeli seviyorum.


Tırnaklarda yağan karlar da çok güzel. Ben olsam mavi zemin kullanırdım.

İşte böyle. Peki ben ne mi yapıcam ? Açıkçası hiç bilmiyorum. Belki hiç bir şey yapmam. Yılbaşı programımıza bağlı.
Not: Resimlerin hepsi Pinterestten alıntıdır.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

12 Kasım 2013 Salı

13. Burç

Merhaba,
Hemen hemen her bayan gibi bende burçlara meraklıyım diyebilirim. Hatta eskiden elimde burç kitabı ile ailemdeki, sınıfımdaki kişilerin burçlarına bakar, uyumlumuyuz neden uyuşamıyoruz falan diye kafa yorardım. Burçlar üzerinden geleceği görme , fal bakma vs. olaylarına inanmam ama doğduğumuz tarihin hayatımızı etkilediğine inanıyorum.
Bu gün nette dolanırken burçların kaydığını ve 13. burç diye yeni bir burç ortaya çıktığını öğrendim.Adı Yılancı burcu. Kimisi bu 13. burcu kabul etmiyor, kimisi 13. burç var diyor. Ben astrolog değilim bilemem varmıdır yokmudur ama eğer Yılancı burcu varsa yeni burçlarımız şu şekilde oluyormuş.

Oğlak: 20 Ocak - 16 Şubat
Kova: 16 Şubat- 11 Mart
Balık: 11 Mart - 18 Nisan
Koç: 18 Nisan - 13 Mayıs
Boğa: 13 Mayıs - 21 Haziran
İkizler: 21 Haziran - 20 Temmuz
Yengeç: 20 Temmuz - 10 Ağustos
Aslan: 10 Ağustos - 16 Eylül
Başak: 16 Eylül - 30 Ekim
Terazi: 30 Ekim - 23 kasım
Akrep: 23 - 29 Kasım
Yılancı: 29 Kasım - 17 Aralık
Yay : 17 Aralık - 20 Ocak

Bu duruma göre ben boğa burcu olmuyorum artık. Koç burcu oluyorum. Boğanın özelliklerinin beni yansıttığını düşünüyordum. Koç burcunun özelliklerini çok az bi inceledim. Çok hoşuma gitmedi ben boğa burcunu daha çok seviyodum :D 


Büyük ihtimalle yılancı burcunda olanlarda isminden dolayı burcunu sevmeyecek. Ama merak etmeyin. Yılancı burcu kötü bir burç değil. İsmi eski bir yunan tanrısından geliyormuş. Dünyadakileri ölümsüz yapıcakmış ki zeus şimşeği ile kızartmış. Bu eczanelerin falan simgesi olan yılan da ordan geliyormuş.

Peki siz yukarıdaki burçlara göre hangi burçsunuz ?

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

11 Kasım 2013 Pazartesi

Avon True Color Ruj

Merhaba,
Bu gün sizlere Avon True Color Rujlardan bahsetmek istiyorum. Geçen gün dolaşırken bir avon standı gözüme çarptı gidip bir bakayım dedim nedir ne değildir diye. Temsilci yapıyorlarmış isteyenleri. Ben istemedim ama bana numune ruj verdi. O minicik ruj numunelerine bayılıyorum.

Benim aldığım Ruj Dream Fuchsia rengi. Koyu pembe hoş bir rengi var. Ama benim günlük hayatta kullanamayacağım kadar iddialı bir renk.

Dudağıma sürdüğümde rujun rengi neyse dudağımda o renk oldu. Canlı ve parlak renkleri sevenler için ideal. 3-4 saat boyunca dudağımda kaldı. Kaldığı süre boyunca dudaklarımın yumuşak olduğunu söyleyebilirim.


Bu rujun 3 farklı çeşidi var. Saten, Parlak ve Yarı mat.
14 adet Saten Renk
16 adet Parlak Renk
5 adet ise Yarı Mat Rengi var.


Sınıfı geçtiğini söyleyebilirim ama alırsam Blush Nude, Carnation gibi renkleri tercih ederim.
Fotoğraflar floresan ışığı altında çekilmiştir.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Lidyana.com dan hediyem

Merhaba,
Geçen gün Lidyana.com'un facebook üzerinden yapmış olduğu bir yarışmaya katıldım. Resimde göstermiş oldukları gömleği nasıl kombinleyeceğimizi soruyorlardı. Bende o gömlek benim olsa nasıl giyerdim diye düşünerek cevabımı yazdım ve kazananlardan biri oldum.

Geçen cuma günü ise kazanmış olduğum hediyem elime ulaştı.


Merakla paketi açtım. İçinden kurdeleli bir eldiven çıktı.


Kışın ellerimi sıcacık tutacak bu eldiven için Lidyana.com'a teşekkür ediyorum. Sizde yarışmalarına katılmak ve benim gibi hediye kazanmak istiyorsanız facebook ve twitter adreslerini takip edebilirsiniz.


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

6 Kasım 2013 Çarşamba

Essence Silky Touch Allık

Merhaba,
Bu gün sizlere Çok sevdiğim Essence markasının Silky Touch Allığından bahsetmek istiyorum. Allığı ürün değişikliği yaparken sevgili arkadaşım İlknurdan almıştım. İlknurun bloğunu ziyaret etmek için tıklayın ...

 Elimde 20 numaralı Baby Doll Rengi var. Şahsen rengini çok sevdim çok tatlı bir pembe rengi var. Tam benim rengim diyebilirim. Günlük makyajımda rahatlıkla kullanabileceğim bir renk. Hafif parlak bir yapısı var. Normalde parlak renkleri sevmem ama bu allığın parlaklığı çok az.



Alık renginin yanı sıra çok tozutmuyor. Ne kadar çok kullanırsanız Allığın rengi o kadar belli oluyor. Ben az miktarda kullanmayı tercih ediyorum. Hemen hemen denediğim bütün Essence ürünleri gibi bu üründe benden geçer not almayı başardı.

Not: Resimler Flüoresan ışığı altında çekilmiştir. Ürünün rengi normalde görünenden bir kaç ton daha koyudur.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

4 Kasım 2013 Pazartesi

Avon Prefect Kiss Ruj

Merhaba,
Bugün sizlere Avon markasının Perfect Kiss Rujunu tanıtmak istiyorum. Uzun zaman önce almama rağmen  bir türlü bloğa yazamamıştım.

Elimde Pucker Up Pink isimli Ruju var. 24 farklı renge sahip. Benim aldığım renk ise dudak rengime yakın bir pembe. Az miktarda Dudağıma sürdüğümde neredeyse rengi değişmiyor fakat hoş bir parlaklık veriyor.


Güzel görünmesinin haricinde dudaklarımı yumuşattığını söyleyebilirim. Avon'un söylediğine göre içeriğinde doğal yağlar ve meyve enzimleri varmış. Sanırım bu yumuşakığı ona borçluyum. :D



Çok sık tazelemeye ihtiyaç duymuyorum. Kısacası güzel bir ruj. Bittiği zaman bulabilirsem tekrar alabilirim.
Not: Fotoğraflar mecburen floresan ışığı altında çekilmiştir.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere... Kendinize iyi bakın.

2 Kasım 2013 Cumartesi

Wish List

Merhaba,
2014 yılına az bir zaman kala bende 2014 yılında istediğim bazı ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. Aslında bana kozmetik mağzası açsanız ben yine doymam ama :D Neyse

Öncelikle Lancome markasının son zamanlarda çıkarmış olduğu Dream Tone Serumdan istiyorum.


Loreal Markasının yeni çıkarmış olduğu False Lash Wings Mascara Midnight Black dan bir tane istiyorum denemelik


Denim Effect Oje istiyorum

İndigot O2M Oje istiyorum

Uzun zamandır istediğim fakat pahalı olduğu için hala alamadığım Clinique CC kremi istiyorum



Güzel kopmayacak dağılmayacak bir fırça seti istiyorum


İstediğim, sipariş verdiğim ama alamadığım ( Allahtan kapıda ödemeydi) saç tebeşiri seti istiyorum.


Saç düzleştiricisi istiyorum. Çok düzleştirmiyorum ama ara sıra insan değişiklik istiyor.


Ben bayadır istiyorum bölümü yapmayınca istekler baya çoğalmış. Daha bir sürü isteğim var ama bu böyle giderse yaz yaz bitmez. Neyse bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.