12 Kasım 2013 Salı

13. Burç

Merhaba,
Hemen hemen her bayan gibi bende burçlara meraklıyım diyebilirim. Hatta eskiden elimde burç kitabı ile ailemdeki, sınıfımdaki kişilerin burçlarına bakar, uyumlumuyuz neden uyuşamıyoruz falan diye kafa yorardım. Burçlar üzerinden geleceği görme , fal bakma vs. olaylarına inanmam ama doğduğumuz tarihin hayatımızı etkilediğine inanıyorum.
Bu gün nette dolanırken burçların kaydığını ve 13. burç diye yeni bir burç ortaya çıktığını öğrendim.Adı Yılancı burcu. Kimisi bu 13. burcu kabul etmiyor, kimisi 13. burç var diyor. Ben astrolog değilim bilemem varmıdır yokmudur ama eğer Yılancı burcu varsa yeni burçlarımız şu şekilde oluyormuş.

Oğlak: 20 Ocak - 16 Şubat
Kova: 16 Şubat- 11 Mart
Balık: 11 Mart - 18 Nisan
Koç: 18 Nisan - 13 Mayıs
Boğa: 13 Mayıs - 21 Haziran
İkizler: 21 Haziran - 20 Temmuz
Yengeç: 20 Temmuz - 10 Ağustos
Aslan: 10 Ağustos - 16 Eylül
Başak: 16 Eylül - 30 Ekim
Terazi: 30 Ekim - 23 kasım
Akrep: 23 - 29 Kasım
Yılancı: 29 Kasım - 17 Aralık
Yay : 17 Aralık - 20 Ocak

Bu duruma göre ben boğa burcu olmuyorum artık. Koç burcu oluyorum. Boğanın özelliklerinin beni yansıttığını düşünüyordum. Koç burcunun özelliklerini çok az bi inceledim. Çok hoşuma gitmedi ben boğa burcunu daha çok seviyodum :D 


Büyük ihtimalle yılancı burcunda olanlarda isminden dolayı burcunu sevmeyecek. Ama merak etmeyin. Yılancı burcu kötü bir burç değil. İsmi eski bir yunan tanrısından geliyormuş. Dünyadakileri ölümsüz yapıcakmış ki zeus şimşeği ile kızartmış. Bu eczanelerin falan simgesi olan yılan da ordan geliyormuş.

Peki siz yukarıdaki burçlara göre hangi burçsunuz ?

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder