23 Kasım 2013 Cumartesi

Açlık Oyunları Ateşi Yakalamak

Merhaba,
Dün, uzun zamandır beklediğim Açlık Oyunları serisinin 2.si olan Ateşi Yakalamak filmindeydim. Bir an önce çıksın istiyordum. En sonunda çıktı ve beklemeden gittim.


İlk film gibi ikinci film de çok güzeldi. Kitaplarını da okuduğum için bir çok detayın atlandığını fark ettim ama olsun :D Film ilk filmin devamı niteliğinde olduğu için ilk filmi izlememiş olanlara tavsiye etmiyorum.

1. Filmin konusu şu şekilde
 12 Mıntıka ve Bir başkentten oluşan Panem adında bir ülkede , başkent tarafından düzenlenen başkent halkının eğlenmesi ve mıntıkalara göz dağı vermeyı amaçlayan açlık oyunları düzenlenmektedir. Bu oyunlarda her mıntıkadan bir kız bir erkek toplam 24 yarışmacı kurra ile seçilir. Oyunlarda bu kişiler rakiplerini öldürme ve hayatta kalma mücadelesi vermektedir. 74. Açlık oyunlarında filmin kahramanı Katniss in kardeşi Prim seçilir ve Katniss Prim yerine gönüllü olur. Erkek yarışmacı olarak ise Peeta... Ve açlık oyunları başlar.

2. Filmin konusu ise şu şekilde
1. Filmde Açlık Oyunlarından sağ salim çıkmayı başaran Katniss ve Peeta oyunlar sırasındaki davranışları nedeni ile mıntıkalarda ayaklanmaya sebep olurlar. Ayaklanmaları bastırmak için başkentin yaptıkları fayda etmez. Bunun üzerine Çeyrek Asır Açlık Oyunları ortaya çıkar. Bu diğer açlık oyunlarından farklıdır. Çünkü bu sefer tüm yarışmacılar daha önce Açlık Oyunlarını kazanmış olan kişilerdir.


3. filmi merakla bekliyorum.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

8 yorum:

  1. Tamamen çıkmış aklımdan, yarın kesinlikle gitmeye çalışacağım, sayende hatırladım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Bende unutmuştum eşim hatırlattı :D

      Sil
  2. bende salı günü gidicem inşallah.vizelerim o gün bitiyor maalesef yoksa bende gidicektim bugün :( çok merake diyordum filmi :D şimdi sen anlatınca daha çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım vizelerin güzel geçer bu kadar uğraştığına deysin :D Açlık oyunlarını erteliyorsun :D

      Sil
  3. hayatın koşturmacasına bir film ile ara vermem gerektiğini anladım sayende...
    bir mola, bir film... teşekkürler...
    sevgiler,
    gizemin-blogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bazen ara vermek iyi geliyor. İyi Seyirler :D

      Sil
  4. ilkini izledim ve çok beğendim ikincisinide bir an önce izlemem gerekiyor :) bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/11/avon-8-in-1-palette-smokey-eyes.html

    YanıtlaSil
  5. Umarım ikincisini de benim beğendiğim kadar beğenirsin. Bloğuna en kısa zamanda uğrayacağım. :D

    YanıtlaSil