1 Kasım 2013 Cuma

Avon Spectra Lash Mascara

Merhaba,
Bu gün sizlere uzun zamandır kullanıp tükettiğim Avon Spectra Lash Maskaradan bahsetmek istiyorum.

Bu ürünü ilk aldığımda aa üç kademeli falan diye değişik görüp almıştım. Fakat o 3 kademe herhangi bir işe yaramıyor malesef. Her kademesinde aynı performansı alıyorsunuz. Onun haricinde kirpiklere çok büyük bir etkisi olmayan bir ürün. Normal kirpiklerinizin siyahlaştığını ve çok az bir miktar uzadığını düşünün. İki kat falan sürmeyi zaten denemeyin kirpikler birbirine yapışıp topaklanıyor.
 Bir daha almayacağım bir ürün ki almadım da zaten Maybelline Feather Look Mascara aldım :D Yakında yazısını görürsünüz İnş.  Yukarıdaki fotoğrafta spectra lash kullanmıştım. Daha iyi bir fotoğraf çekemedim çünkü ürün çoktan bitti.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

5 yorum:

  1. Aaa ben çok çok çok uzun zaman kullandım. 2-3 yıl önce temsilcillik yaparken Avon'dan başka bir şey kullanmıyordum. O zamanda bundan başka kullanmıyordum. Çıkarması çok zor ama bana güzel etki etmişti. Gerçi değiştirip yeni şeyler kullanmak daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kaldıysan problem yok :) Ben istediğimi alamadım.

      Sil
  2. Benim kullanıp çok memnun kaldığım bir rimel oldu. Herkeste etkisi bir olmuyor demek ki :)

    YanıtlaSil
  3. Aynı şekilde bende hiç beğenmedim gerçekten boşuna aldım

    YanıtlaSil