11 Kasım 2013 Pazartesi

Avon True Color Ruj

Merhaba,
Bu gün sizlere Avon True Color Rujlardan bahsetmek istiyorum. Geçen gün dolaşırken bir avon standı gözüme çarptı gidip bir bakayım dedim nedir ne değildir diye. Temsilci yapıyorlarmış isteyenleri. Ben istemedim ama bana numune ruj verdi. O minicik ruj numunelerine bayılıyorum.

Benim aldığım Ruj Dream Fuchsia rengi. Koyu pembe hoş bir rengi var. Ama benim günlük hayatta kullanamayacağım kadar iddialı bir renk.

Dudağıma sürdüğümde rujun rengi neyse dudağımda o renk oldu. Canlı ve parlak renkleri sevenler için ideal. 3-4 saat boyunca dudağımda kaldı. Kaldığı süre boyunca dudaklarımın yumuşak olduğunu söyleyebilirim.


Bu rujun 3 farklı çeşidi var. Saten, Parlak ve Yarı mat.
14 adet Saten Renk
16 adet Parlak Renk
5 adet ise Yarı Mat Rengi var.


Sınıfı geçtiğini söyleyebilirim ama alırsam Blush Nude, Carnation gibi renkleri tercih ederim.
Fotoğraflar floresan ışığı altında çekilmiştir.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder