14 Kasım 2013 Perşembe

Essence Beauty Beats Kolleksiyonu

Merhaba,
Facebooktan aldığım bir habere göre Essence Beauty Beats kolleksiyonunu 10 gün'e kadar mağzalarda görebilecekmişiz. Uzun zamandır bu tarz bir kolleksiyon görmemiştik. Kolleksiyon ile ilgili tek sorunum Justin Bieber :D bu yüzden bir tane bile ürün almayı düşünmüyorum. Sadece sizlere tanıtımını yapacağım.

Bakalım kolleksiyonda neler varmış
3 farklı renkte göz farı ışıltılı renklere sahipler. Gri olan güzelmiş ama almamamın nedenini başta söyledim zaten :D



2si bir arada eyeliner


3 Farklı Renkte Lip Gloss


 Pudra Sanırım pudrası da ışıltılar içeriyor.


Allık baya koyu bir renk görünüyor ama sürünce bu renk olacağını düşünmüyorum.

4 Farklı Rek Oje



Gazete baskısı ve transfer solüsyonu. Gereksiz zaten kendi gazete baskımı kendim yapabiliyorum.


Ve son olarak Saç bandı 


Evet 10 güne kadar raflarda olacak olan kolleksiyon böyle. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder