6 Kasım 2013 Çarşamba

Essence Silky Touch Allık

Merhaba,
Bu gün sizlere Çok sevdiğim Essence markasının Silky Touch Allığından bahsetmek istiyorum. Allığı ürün değişikliği yaparken sevgili arkadaşım İlknurdan almıştım. İlknurun bloğunu ziyaret etmek için tıklayın ...

 Elimde 20 numaralı Baby Doll Rengi var. Şahsen rengini çok sevdim çok tatlı bir pembe rengi var. Tam benim rengim diyebilirim. Günlük makyajımda rahatlıkla kullanabileceğim bir renk. Hafif parlak bir yapısı var. Normalde parlak renkleri sevmem ama bu allığın parlaklığı çok az.



Alık renginin yanı sıra çok tozutmuyor. Ne kadar çok kullanırsanız Allığın rengi o kadar belli oluyor. Ben az miktarda kullanmayı tercih ediyorum. Hemen hemen denediğim bütün Essence ürünleri gibi bu üründe benden geçer not almayı başardı.

Not: Resimler Flüoresan ışığı altında çekilmiştir. Ürünün rengi normalde görünenden bir kaç ton daha koyudur.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder