19 Kasım 2013 Salı

Hediye Fikirleri

Merhaba,
Bu gün sizlerle birkaç hediye fikri paylaşmak istedim. Basit şeyler ama benim çok hoşuma gitti. Belki yılbaşı öncesi işimize yarar.  Hadi başlayalım.

1 Numara - Bildiğimiz beyaz kupanın üzerine komik, yazılar yazabilir, şekiller çizebilir ve karşınızdaki insana özel bir hediye yapabilirsiniz. Isıya dayanıklı bir kupa alıp üzerine Cd kalemi ile yazacağınızı yazdıktan sonra 30 dk 175 derecede pişiriyorsunuz. (En Azından Pinterest Öyle Diyor)


2 Numara - Cupcake yapmayı seven arkadaşlarınız varsa benim gibi mesela :D bu şekilde hoş bir set hazırlayıp hediye edebilirsiniz. Sonra beraber nefis cupcakeler hazırlayıp yiyebilirsiniz.


3 Numara - Bu da dondurma seti :D Yaz kış dondurma yiyen arkadaşlarınız için güzel bir seçenek olabilir.


4 Numara - Kullanmadığınız eski fincanlarınızı mum'a dönüştürerek hoş bir set hazırlayabilirsiniz.


5 Numara - Bu Spa ürünleri koymuş içine ama bizim gibi kozmetik delileri için bu kavanoz kozmetik kavanozu olabilir.

Resimler Pinterestten Alıntıdır.

Bence fikirler hoş. Siz ne dersiniz? Buldukça yenilerini eklerim. Bir sonraki yazıma kadar görüşmek üzere. Kendinize İyi Bakın.

2 yorum:

  1. ayırd edemedim, hepsi çok güzel hediye fikirleri...
    kahve fincanını mumluğa çevirme fikrini ayrı bir yere koydum şimdilik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim evde kullanmadığım bir takım var ondan yapmayı düşünüyorum :D

      Sil