2 Kasım 2013 Cumartesi

Wish List

Merhaba,
2014 yılına az bir zaman kala bende 2014 yılında istediğim bazı ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. Aslında bana kozmetik mağzası açsanız ben yine doymam ama :D Neyse

Öncelikle Lancome markasının son zamanlarda çıkarmış olduğu Dream Tone Serumdan istiyorum.


Loreal Markasının yeni çıkarmış olduğu False Lash Wings Mascara Midnight Black dan bir tane istiyorum denemelik


Denim Effect Oje istiyorum

İndigot O2M Oje istiyorum

Uzun zamandır istediğim fakat pahalı olduğu için hala alamadığım Clinique CC kremi istiyorum



Güzel kopmayacak dağılmayacak bir fırça seti istiyorum


İstediğim, sipariş verdiğim ama alamadığım ( Allahtan kapıda ödemeydi) saç tebeşiri seti istiyorum.


Saç düzleştiricisi istiyorum. Çok düzleştirmiyorum ama ara sıra insan değişiklik istiyor.


Ben bayadır istiyorum bölümü yapmayınca istekler baya çoğalmış. Daha bir sürü isteğim var ama bu böyle giderse yaz yaz bitmez. Neyse bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder