13 Kasım 2013 Çarşamba

Yılbaşı Nail Artları

Merhaba,
Biliyorsunuz yılbaşı yaklaştı. Yılbaşında size özel tırnaklarınız olsun diye bu yazıyı yazmak istedim. Nail art çalışmalarını mümkün olduğunca basit olanlardan seçmeye çalıştım. Herkes yapabilsin diye. Umarım beğenirsiniz.


Parmağın görüntüsü hoş değil ama nail art olarak şirin bir fikir olduğunu düşünüyorum.


French ojelerinizi yılbaşı ağacı gibi süsleyebilirsiniz.


Bu karakterleri de çizmenizin çok zor oldmadığını düşünüyorum.


Çok cici yılbaşı ağaçları. Bildiğimiz bant ile rahatlıkla yapabilirsiniz. Bu biraz çok yeşil olmuş ama sizlerin daha güzel şeyler ortaya çıkaracağınızdan eminim.


Hediye paketi şeklinde tırnaklar da çok hoş bence.


Bu da tam kışlık nail art bence. Bu modeli seviyorum.


Tırnaklarda yağan karlar da çok güzel. Ben olsam mavi zemin kullanırdım.

İşte böyle. Peki ben ne mi yapıcam ? Açıkçası hiç bilmiyorum. Belki hiç bir şey yapmam. Yılbaşı programımıza bağlı.
Not: Resimlerin hepsi Pinterestten alıntıdır.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

6 yorum: