31 Aralık 2013 Salı

47 Ronin


Bu gün sizlere 47 Ronin filminden bahsetmek istiyorum. Çok güzel bir film. Keşke Hobbit hala vizyondayken bu film vizyonda olmasaydı. O zaman kesinlikle sinemadaki bütün koltuklar dolu olurdu :)

3 Boyutlu bir film olan 47 Ronin in konusunu sizlere kısaca özet geçeyim. Film Japonya kültüründeki 47 Ronin den ilham alınarak yapılmış. Ronin efendisi olmayan samuray demek bu arada. Filmin başında Keanu Reeves yani Kai Tengu denilen yaratıklardan kaçarken Lord Asano ve samurayları tarafından bulunur ve Lord Asano tarafından yetiştirilir. Aradan yıllar geçer ve Kai artık bir yetişkindir. Ako'da bir turnuva hazırlığı yapılmaktadır. Turnuvaya yüksek makam ve mevkilerdeki misafirler katılır. Bunların arasında Lord Asano'nun düşmanları da vardır. Düşmanlarının çeşitli oyunları sonucunda Lord Asano Ölür, Kızı Mika Ölümüne sebep olan kişi ile 1 sene yas döneminden sonra evlenmek zorunda bırakılır, tüm samurayları birer ronin olarak dağılır ve Kai köle olarak satılır. Aradan 1 Yıl geçer. Mikanın evlilik zamanı yaklaşmaktadır. Artık Roninlerin birleşip intikam alma zamanı gelmiştir...



Sihirli mihirli, büyülü canavarlı bu macerayı seveceğinizi düşünüyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.

28 Aralık 2013 Cumartesi

Yılbaşı İndiriminden benim payıma düşenler

Merhaba,
Dün Gratis, Watsons, Rossman hepsini tek tek dolaştım. Farkar boşalmış doğru düzgün ürün bulamadım. Mesela Balm markasının makyaj bazı, Maybelline markasının fırçalı eyelinerı ve bunun gibi birkaç ürün daha. Ama en azından biten ve denemek istediğim bir kaç ürünü bulabildim. Fırsat bulursam mutlaka tekrar gidip bakacağım. İnşallar bulabilirim.
Alamadıklarımı geçelim bakalım neler alabilmişim :D


Her zaman kullandığım Elidor Şampuanım ve 7-24 Saç Şekillendiricim.
Gliss marka saç maskesi çabuk kırılan uzun saçlar için olanı
Yine Gliss marka saç bakım spreyi kuru ve yıpranmış saçlar için.
Ter kokusu önleyici spora gittiğim zaman ii oluyo.
Bir adet deodorant
2 tane foot spa daha önce denemiştim çok ii geliyo

Rossmandan aldığım 1 Adet Banyo Sabunu

İnşallah bir daha gittiğimde istediğim diğer şeyleri bulabilirim de bir sonraki indirimi beklemek zorunda kalmam. Tahminimce 8 Mart ta falan bir indirim daha olur çok uzak değil o zamana kadar bekleyebilirim sanırım. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bu arada Çekilişime katılmayı daunutmayın.

25 Aralık 2013 Çarşamba

Makyajın kalıcı olması için...

Merhaba,
Çoğu insan özellikle de yağlı cilde sahip olanlar makyajın yüzlerinde kalmadığından şikayet eder. Bu yüzden makyajı daha kalıcı hale getirmenin yollarını sizler için araştırdım.


Makyajımızı daha kalıcı hale getirmenin ilk kuralı makyaj bazı. Makyaj bazları cildimizin pürüzsüz görünmesini sağlar, kullandığımız makyaj ürünlerinin renklerini daha yoğun bir şekilde görebilmemizi sağlar ve en önemlisi de yüzü makyaja hazır hale getirdiği için makyajımızın daha kalıcı olmasını sağlar.
Piyasada bir çok makyaj bazı var. Ben makyajımın kalıcılığından çok şikayetçi olmadığım için kullanmıyorum. Onun yerine makyajdan yarım saat önce nemlendirici sürüyorum. Ama göz mkyajımda bazen ürünün rengini iyi alamıyorum. Bu yüzden kendime bir far bazı almayı planlıyorum. Aslında denemek için yüz için olan makyaj bazı bile alabilirim.


Bir başka ipucu ise makyajımızı yaptıktan sonra pudra ile sabitlemek. Ancak yeni öğrendiğim bir bilgiye göre makyajı sabitlerken ponpon ile hafif dokunuşlar yaparak uygulayıp bir süre bekledikten sonra fırça ile fazlalığını almak gerekiyormuş. Henüz bu olayı denemedim. Ben direk fırça ile sürüyordum ama en kısa zamanda değiştireceğim. Pudranızı yanınızda taşıyarak ara ara yüzünüzü pudralamak da makyajınızın kalıcı olmasında yardımcı olacaktır.



Birde makyaj sabitleyici spreyler var Türkiyede sadece birkaç firmada rasladım. Çoğunluğu da gereksiz derecede pahalıydı. Bu yüzden almayı tercih ettiğim bir ürün olduğunu söyleyemeyeceğim.Uygun bir şekilde uygulaması yapıldığında güzel sonuçlar alabileceğiniz bir şey. Aksi taktirde makyajınız tamamen mahvolabilir.


Yağlı ciltler için mendiller var. Yağ kontrol mendili olarak satılıyor. Bu mendiller de makyajın kalıcı olmasında yağlı cilde sahip olan arkadaşların yardımına koşacak. 


Aslında en başta yazmam gereken bir ip ucu cilt temizliği. Temiz olmayan bir cilde ne kadar makyaj yaparsanız yapın boş. Temeli sağlam olmayan yere bina inşa etmek gibi. Kirden, eski makyaj kalıntılarından arınmış tertemiz bir cilt makyaj için en iyi baz olacaktır.


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.

23 Aralık 2013 Pazartesi

Mim : Noel Baba Sordu: Arkadaşın için torbamdan ne çıksın?

Merhaba,
Yeni yıl geldi bir çok kişi kendisi için Wish List yapıyor. Umarım herkes isteklerine kavuşur. Bundan yola çıkarak aklıma bir mim geldi.

Mimimizin kuralları şu Mim sadece 1 kişi için yapılacak. Size mim yazan kişiye mim yapmak yasak :D
Mimimizin konusuna gelince şöyle bir hikayemiz var.

Noel Baba kuzey kutbunda yılbaşı için hediyeleri yetiştirmeye çalışıyormuş. Fakat senin arkadaşın ................ için bir türlü hediye bulamıyormuş. Bu yüzden senden yardım istemiş. Arkadaşın için 5 Parça hediye seçmeni istemiş ve bu hediyeleri alabileceği yerleri söylemeni rica etmiş.
1. Parça-Kozmetik
2. Parça-Giyim
3. Parça-Aksesuar
4. Parça-Yiyecek
5.Parça-Tek bir İyi Dilek

Ben Canım arkadaşım Kozmetikblogu.com sahibi İlknur'u seçtim.(Bloğuna gitmek için tıklayın.)

Evet güzel hediyelerimiz ile başlayalım.

Kendisinin makyajın yüzünde durmaması ile ilgili problemleri olduğunu bildiğimden iyi olduğunu düşündüğüm bir makyaj bazı seçiyorum.

Sephoradan alınabilir.

Kışın bu soğuklarda üşütmemesi için kızı ile takım giyebileceği bir pelerin :D



Hoş bir inci set

kuyumcubey.com dan alınabilir.

Kocaman çikolatalı bi pasta severmi bilmiyorum ama :D


herhangi bir pastaneden alınabilir :D

Son olarak hayatta çok istediğin her şeyin gerçekleşmesini diliyorum canım arkadaşım.
Mutlu Yıllar.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.

Kahverengi Gözler İçin Göz Makyajı

Merhaba,
Sürekli aynı renk tonlarında makyaj yapan bir kahverengi gözlü olarak artık bu durumdan sıkıldım ve yeni makyaj şekilleri arayışına girdim. Bakalım biz kahverengi gözlülere ne tarz makyajlar yakışıyormuş?

Gözlerimizi daha fazla ortaya çıkarabilmek için metalik tonlu makyajlar yakışıyormuş. Altın tonları, bronz tonları, kahverengiler ve pembeler.




Herkese olduğu gibi bize de yakışan doğal makyaj




Beyaz eyeliner. Sanırım genelde yeşil gözlüler kullanıyor. O kadar baktım baktım kahverengi gözlü resim istediğim gibi bulamadım. Ama beyaz eyeliner bize çok yakışıyor. Söylendiğine göre diğer renkler ile birlikte kullanıldığında da hoş duruyormuş. En kısa zamanda deneyeceğim. Bulabildiğim resimler bunlar.



Pırıltılı ürünler de bize yakışıyormuş. Ben pek sevmiyorum ama sevenler için örnekler :D



Mor renk benim çok sevdiğim renklerden biri bu kadar koyu uygulamıyorum ben ama :D ne kadar yakışmıyor dense de her şey ortada :D



Cobalt mavisi denilen bir renk var ki çok severim kendisini. O da bizim rengimizmiş.



Bunların haricinde artık klasik haline gelen buğulu siyah göz makyajı bize yakışıyor. Siyah eyeliner bize çok yakışıyor zaten yukarıdaki makyajların hemen hemen hepsinde var. Bunlar bize yakışıyor diye renkli makyaj yapmayacağız diye bir şey yok pembeler, sarılar, yeşiller de bize çok yakışıyor. 





Kısaca nasıl yaptığını bilirsen, yüzünü iyi tanırsan kıyafetine de uydurursan bize her şey yakışabilir :D Gerisi senin makyaj yapma yeteneğine kalmış.

Not: Resimler pinterestten alıntıdır.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.

20 Aralık 2013 Cuma

Blogger Zet Fashion, Emotion Parfüm Facebook sayfasında!

Emotion Parfüm, sosyal medya hesaplarında yılbaşı heyecanını blogger Zet Fashion’ı davet ederek zenginleştiriyor.

Modanın nabzını tutan ve trend yaratıcılarından biri olan Zet Fashion blogunun sahibi Zuhal Okçu, Aralık ayı boyunca Emotion Parfüm sosyal medya hesaplarında.

Zuhal Okçu, Emotion Parfüm takipçileriyle moda sırlarından makyaj tavsiyelerine, yeni yıl trendlerinden saç modellerine kadar birçok konuda tavsiyelerini #YeniYılHazırlığı hashtag’i üzerinden paylaşıyor.

Aralık ayında Emotion Parfüm sosyal medya hesapları yılbaşı hazırlıklarına sıcak ve samimi bir ortam sağlıyor. Emotion Parfüm ve Zet Fashion Aralık ayı içerikleri boyunca takipçilere sadece tavsiye vermekle kalmıyor, birbirinden güzel hediyeler de dağıtıyor. Etkileşimli yılbaşı hazırlık postları, moda takibi ve günlük tavsiyelerle Aralık ayında Emotion Parfüm sosyal medya hesapları dopdolu.

Siz de Emotion Parfüm’ü takip etmek isterseniz www.facebook.com/EmotionParfum ve www.twitter.com/emotionparfum adreslerine bekleriz.



Bir boomads advertorial içeriğidir.

sherfinka: BÜYÜK ÇEKİLİŞ

sherfinka: BÜYÜK ÇEKİLİŞ: Merhabalar!Bir çoğunuz biliyorsunuz 16 Aralık'ta blog'umun 1.yılını kutladık.İnstagram'da çekilişlerimiz devam edecek fakat blo...

19 Aralık 2013 Perşembe

Yılbaşı Elbiseleri

Merhaba,

Biliyorsunuz ki yılbaşı yaklaşıyor. Kimi kutlama hazırlıklarında, kimi ise hala karar verememiş vaziyette. Şahsen ben yılbaşında bir yere gitmeyi düşünmüyorum. Oturup evde Victoria Secret izleyeceğim :D Çerezimi çikolatamı alıp yeni yıla girerken kilolarıma 1 kilo daha ekleyeceğim :D Belki arkadaşları çağırırım :D

Gelelim ne giyeceğiz kısmına. Giyeceğimiz şeyler tabiki gittiğimiz mekana uyum sağlamalı. Ben birkaç mekan için elbiseler beğendim. Umarım sizde beğenirsiniz.

Şirketinizin verdiği bir yılbaşı organizasyonunda



Gibi elit duran elbiseler.

Eşinizle veya sevgilinizle başbaşa bir yemeğe giderken....



Parti için...



Evde Arkadaşlarla Otururken...




Biliyorum bütün hepsi kısa elbise oldu ama yılbaşı bence uzun elbise için uygun değil tabi baloya falan gitmiyorsanız :D Umarım beğenmişsinizdir. Beğendiğiniz elbiseleri hemen altlarındaki linklere tıklayarak görebilir veya satın alabilirsiniz.

Bir sonraki yazımda da görüşmek üzere. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.

18 Aralık 2013 Çarşamba

Kıvırcıklarıma Saç Köpüğü - Taft Saç Köpüğü - Belirgin ve Dolgun Bukleler

Merhaba,

Bu gün sizlere uzun zamandır kullandığım Schwarzkopf tarafından üretilen Taft Saç Köpüğünün belirgin ve dolgun bukleler için olanından bahsetmek istiyorum.

Özellikle bu ürünü çok kullanıyorum bu sıralar :D Elidorun 7-24 saç kremi bittiği için elimdeki diğer saç şekillendirici ürünlere yöneldim.

Ürünün güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Banyodan sonra saçlarımın nemini havlu ile aldıktan sonra ürünü bütün saçıma iyice uyguluyorum ve kendi başına kurumaya bırakıyorum. Saçlarım kuruduktan sonra çok kabarmıyor ve belirgin buklelere sahip oluyorum.

Jöle kadar sert veya 7-24 krem kadar yumuşak yapmıyor saçlarımı. Yumuşağa biraz daha yakın fakat şeklinin bozulmasını engelleyecek kadar sert. Aşağı yukarı 2-3 gün saç şeklim bozulmadan kalabiliyor fakat ben mümkün olduğunca hemen ertesi günü yıkamayı tercih ediyorum. Saçları ağarlaştırmıyor.

Kimyasal ürün ve parfüm karışık bir kokusu var. Bu çok hoşuma gitmese de daha kötü kokanlarını da görmüştüm. Bittiğinde tekrar tekrar aldığım bir ürün.

Bir sonraki yazımda da görüşmek üzere. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.


16 Aralık 2013 Pazartesi

Yılbaşı Hediyen Ayağına Gelsin

YILBAŞI ALIŞVERİŞ KEYFİ

Yeni yıl, yeni umutlar, yeni başlangıçlar. Her sene yeni yılın gelişini büyük bir coşkuyla kutlarız. Hayatımızda çok büyük bir değişiklik olacağından değil belki; ama sevdiklerimizle yeni başlangıçlara adım atmaktan mutluluk duyduğumuz için. Yeni yıl aynı zamanda sevdiklerimizi sevindirmek için de güzel bir bahane. Hediye seçimi bir işkenceye dönmediği sürece! Yoğun tempoda çalışan veya öğrenim gören bizlerin doğru hediyeye ulaşmak için ayıracak günleri yok. Siz de böyle düşünüyorsanız, aşağıda hepsiburada.com’un yılbaşı sayfasından yararlanarak hazırlanan mini listeyi inceleyebilirsiniz:

Sevgiliye

Yılbaşının en klasik hediyeleri parfüm ve saat. Eğer riske girmek istemiyorsanız, erkeğe saat, kadına parfüm hediye etme geleneğini sürdürebilirsiniz. :) Mücevherler veya ihtiyaca göre teknoloji ürünleri de gayet uygun hediyeler olabilir;

- Saat almak istiyorsanız: Erkekler için saat modelleri
- Mücevher almak istiyorsanız: Melis Gold Altın Taşlı Sonsuzluk Bileklik
- Tablet almak istiyorsanız: iPad Mini

Arkadaşa

Arkaşınıza hediye seçerken, onun sürekli almayı ertelediği, ihtiyacını fark etmediği ürünlere ya da herkesin ilgi gösterebileceği ürünlere yönelebilirsiniz;

- Müzik seven arkadaş için: iPhone Dock
- Playstation seven arkadaş için: PES 2014
- İlginçlikler insanı arkadaşınız için: Furby

Aileye

Aile bireylerinin daha çok neden mutlu olacağını tahmin etmek genellikle daha kolay oluyor. İhtiyaçlarını, neden hoşlandıklarını uzun zamandır gözlemlemiş olduğumuz için belki de;

- Babanız tamir işlerinden hoşlanıyorsa: Bosch Çantalı Darbeli Matkap
- Çocuğunuza güzel bir sürpriz: Hot Wheels Çılgın Dinazor
- Anneniz için: Nevinci İnci Set

Yılbaşına özel binlerce ürün arasından dilediğinizi seçmek ve alışverişe başlamak için Yılbaşı sayfasına buradan ulaşabilirsiniz. Şimdiden keyifli alışverişler!

Herşey Ayağına Gelsin

Bir boomads advertorial içeriğidir.

15 Aralık 2013 Pazar

Hobbit Smaug'un Çorak Toprakları

Merhaba,

Cumartesi günü merakla beklediğim hobbit filminin ikincisine gittim. Smaug'un çorak toprakları. Marmaraparktaki Cinemaximumda izledik filmi eşimle beraber. Yalnız nasıl kalabalıktı anlatamam. Sadece kuyrukta bilet almak için sırada bekleyenler rahat salonları doldururdu. Allah'tan biz internetten biletimizi almıştık ta problem olmadı bizim için. Ama bekleyenlerin çoğu bilet alamadı.


Fimimizin konusuna gelince. Geçen filimde (Yazısını burdan okuyabilirsiniz...) yolculuğa çıkan bilbo, cüceler ve gandalf yolculuklarına bu filimde de devam ediyor. Yanlız dağa ulaşmak için bir sürü macera yaşayacaklar.  Gandalf ile yolları ayrılacak, Orklar kovalayacak, Örümcek ağına düşecek, elfler tarafından tutsak alınacaklar. Fakat onları yanlız dağda bekleyen ejderha yaşadıkları en büyük macera olacak. 

Filmin fragmanını aşağıda görebilirsiniz.



Şimdi sıra geldi 3. filme her halde 2014 aralık ayında falan izleyebiliriz diye tahmin ediyorum. O zamana kadar sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Filmler bitsin bide kitabını okumayı düşünüyorum.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın...
Bu arada yılbaşı etkinliğim başladı. Hepinizi bekliyorum.