23 Aralık 2013 Pazartesi

Kahverengi Gözler İçin Göz Makyajı

Merhaba,
Sürekli aynı renk tonlarında makyaj yapan bir kahverengi gözlü olarak artık bu durumdan sıkıldım ve yeni makyaj şekilleri arayışına girdim. Bakalım biz kahverengi gözlülere ne tarz makyajlar yakışıyormuş?

Gözlerimizi daha fazla ortaya çıkarabilmek için metalik tonlu makyajlar yakışıyormuş. Altın tonları, bronz tonları, kahverengiler ve pembeler.




Herkese olduğu gibi bize de yakışan doğal makyaj




Beyaz eyeliner. Sanırım genelde yeşil gözlüler kullanıyor. O kadar baktım baktım kahverengi gözlü resim istediğim gibi bulamadım. Ama beyaz eyeliner bize çok yakışıyor. Söylendiğine göre diğer renkler ile birlikte kullanıldığında da hoş duruyormuş. En kısa zamanda deneyeceğim. Bulabildiğim resimler bunlar.



Pırıltılı ürünler de bize yakışıyormuş. Ben pek sevmiyorum ama sevenler için örnekler :D



Mor renk benim çok sevdiğim renklerden biri bu kadar koyu uygulamıyorum ben ama :D ne kadar yakışmıyor dense de her şey ortada :D



Cobalt mavisi denilen bir renk var ki çok severim kendisini. O da bizim rengimizmiş.



Bunların haricinde artık klasik haline gelen buğulu siyah göz makyajı bize yakışıyor. Siyah eyeliner bize çok yakışıyor zaten yukarıdaki makyajların hemen hemen hepsinde var. Bunlar bize yakışıyor diye renkli makyaj yapmayacağız diye bir şey yok pembeler, sarılar, yeşiller de bize çok yakışıyor. 





Kısaca nasıl yaptığını bilirsen, yüzünü iyi tanırsan kıyafetine de uydurursan bize her şey yakışabilir :D Gerisi senin makyaj yapma yeteneğine kalmış.

Not: Resimler pinterestten alıntıdır.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.

7 yorum:

  1. En cok mor tonlar yakisiyor kahverengi goze :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde naturel takılıyorum ama mor bence de çok yakışıyor.

      Sil
  2. pembe kahve ve şeftali tonları favorim! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeftali tonlarını bende seviyorum ama kardeşimde durduğu kadar güzel durmuyor bende :D

      Sil
  3. Ne güzel bir yazı bu böylee:) çok beğendim.Ben özellikle metalik tonları çok yakıştırıyorum.Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D Beğenmene çok sevindim

      Sil
  4. Yazınızı çok beğendim. Makyaj yapmayı çok sevmiyorum. Bir ruj ve eyeliner benim için yeterli oluyor. Eyeliner en sevdiğim ve çantamda olmasını isteyeceğim ilk makyaj malzemesi. Eyeliner sürmeden makyaj yapmış gibi hissetmiyorum. Bu arada da bloguma da beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil