12 Aralık 2013 Perşembe

Kuyumcubey.com alışverişim

Merhaba,

Bu gün sizlere kuyumcubey.com üzerinden yapmış olduğum alışverişimden bahsetmek istiyorum. Hepiniz biliyorsunuz internet üzerinden pek alışveriş yapmayı sevmiyorum. İnsan güvenli olduğuna emin olamıyor. Ancak bu siteyi bir arkadaşım denemiş ve kendisi çok memnun kalmış. Bende siteyi şöyle bir dolaştım ve ilk görüşte aşık olduğum gümüş bir kolye ile karşılaştım.


Hemen üye oldum ve siparişimi verdim. Akşamına telefonuma kargonuz .... numarası ile yola çıktı diye mesaj geldi.

Bir baktım hemen ertesi günü kargo gelmiş. Bu kadar hızlı olmalarına şaşırdım doğrusu. Üstelik kargo da ücretsiz. Tabi kargoyu alır almaz hemen içini açıp bakmak oldu işim. Küçücük bir hediye paketi çıktı içinden. Bir de para cüzdanı.



Hediye paketimi açtığımda ise bir gün önce hayalini kurmuş olduğum kolye karşımda duruyordu.


Biliyorsunuz ürünün gümüş olup olmadığını anlamak için üzerinde ayar numarası yazması gerekiyor. Benimkinde baktım yazıyor.(Yazı çok küçük olduğu için fotorafını çekemedim) Aynı zamanda yine ikna olmazsam diye bir de garanti belgesi yollamışlar.



Ürünün faturası da içinde. Yani her hangi bir problem anında geri iade de hiç bir problem yaşayacağımı düşünmüyorum. Kendi adres bilgilerimi falan sildim :D Orjinali böyle değil.


Ben kart ile alışverişimi yaptım ama kapıda ödeme seçeneğiniz de var. Bu benim gibiler için süper bir şey. Tek kötü yanı sadece nakit ödeme alabiliyorlar kapıda ödemede.

 Ha söylemeyi de unutmadan eğer seçtiğiniz ürünün gramajı vs herhangi bir sebepten eksik olursa İşçilik vb. gibi o eksik olan kısmın parasını size nakit olarak ödüyorlarmış.

İşte Böylee artık kendinize mi alırsınız, ardadaşınıza mı yollarsınız yoksa sevgiliniz mi size hediye alır bilemem. Ayağınıza kadar kuyumculuk hizmeti getiriyolar. Altın mı gümüş mü o model mi bu model mi siz ve cüzdanınız bilirsiniz. Site daha yeni olduğu için de sürekli yeni ürünler ekleniyor. Ben beğendiklerimi fashionista, pinterest ile paylaşacağım. 


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.
(Boynumda nasıl durduğunu göstermek isterdim ama onun fotoğrafını henüz çekemedim. Çekince ekleyeceğim.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder