18 Aralık 2013 Çarşamba

Kıvırcıklarıma Saç Köpüğü - Taft Saç Köpüğü - Belirgin ve Dolgun Bukleler

Merhaba,

Bu gün sizlere uzun zamandır kullandığım Schwarzkopf tarafından üretilen Taft Saç Köpüğünün belirgin ve dolgun bukleler için olanından bahsetmek istiyorum.

Özellikle bu ürünü çok kullanıyorum bu sıralar :D Elidorun 7-24 saç kremi bittiği için elimdeki diğer saç şekillendirici ürünlere yöneldim.

Ürünün güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Banyodan sonra saçlarımın nemini havlu ile aldıktan sonra ürünü bütün saçıma iyice uyguluyorum ve kendi başına kurumaya bırakıyorum. Saçlarım kuruduktan sonra çok kabarmıyor ve belirgin buklelere sahip oluyorum.

Jöle kadar sert veya 7-24 krem kadar yumuşak yapmıyor saçlarımı. Yumuşağa biraz daha yakın fakat şeklinin bozulmasını engelleyecek kadar sert. Aşağı yukarı 2-3 gün saç şeklim bozulmadan kalabiliyor fakat ben mümkün olduğunca hemen ertesi günü yıkamayı tercih ediyorum. Saçları ağarlaştırmıyor.

Kimyasal ürün ve parfüm karışık bir kokusu var. Bu çok hoşuma gitmese de daha kötü kokanlarını da görmüştüm. Bittiğinde tekrar tekrar aldığım bir ürün.

Bir sonraki yazımda da görüşmek üzere. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder