23 Aralık 2013 Pazartesi

Mim : Noel Baba Sordu: Arkadaşın için torbamdan ne çıksın?

Merhaba,
Yeni yıl geldi bir çok kişi kendisi için Wish List yapıyor. Umarım herkes isteklerine kavuşur. Bundan yola çıkarak aklıma bir mim geldi.

Mimimizin kuralları şu Mim sadece 1 kişi için yapılacak. Size mim yazan kişiye mim yapmak yasak :D
Mimimizin konusuna gelince şöyle bir hikayemiz var.

Noel Baba kuzey kutbunda yılbaşı için hediyeleri yetiştirmeye çalışıyormuş. Fakat senin arkadaşın ................ için bir türlü hediye bulamıyormuş. Bu yüzden senden yardım istemiş. Arkadaşın için 5 Parça hediye seçmeni istemiş ve bu hediyeleri alabileceği yerleri söylemeni rica etmiş.
1. Parça-Kozmetik
2. Parça-Giyim
3. Parça-Aksesuar
4. Parça-Yiyecek
5.Parça-Tek bir İyi Dilek

Ben Canım arkadaşım Kozmetikblogu.com sahibi İlknur'u seçtim.(Bloğuna gitmek için tıklayın.)

Evet güzel hediyelerimiz ile başlayalım.

Kendisinin makyajın yüzünde durmaması ile ilgili problemleri olduğunu bildiğimden iyi olduğunu düşündüğüm bir makyaj bazı seçiyorum.

Sephoradan alınabilir.

Kışın bu soğuklarda üşütmemesi için kızı ile takım giyebileceği bir pelerin :D



Hoş bir inci set

kuyumcubey.com dan alınabilir.

Kocaman çikolatalı bi pasta severmi bilmiyorum ama :D


herhangi bir pastaneden alınabilir :D

Son olarak hayatta çok istediğin her şeyin gerçekleşmesini diliyorum canım arkadaşım.
Mutlu Yıllar.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.

2 yorum:

  1. Ne güzel düşünmüşsün...
    Harika bir mim olmuş bu...
    Çok yaratıcı! ;) ;) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D İstersen sende bir arkadaşın için yapabilirsin :D

      Sil