9 Aralık 2013 Pazartesi

Nivea Fruity Shine

Merhaba,
Bu gün sizlere Niveanın Fruity Shine Dudak bakımını tanıtmak istiyorum. Bu ürünün parlak olmayanını liseden beri kullanıyordum ve çok memnundum fakat artık kendisini raflarda göremediğim için bu ürünü aldım.


Ürün çok güzel bir ürün. Hem dudağımıza bakım yapıyor hem hoş bir renk veriyor hemde parlaklık veriyor. Bir üründen daha fazla ne isteyebilirsiniz ? Sürdüğünüz anda dudağınızı yavaş yavaş yumuşacık yapmaya başlıyor. İçeriğinde SPF de bulundurduğu için yaz kış rahatlıkla kullanabilirsiniz.


Ürün az sürülmüş bir lip gloss ile eşit parlaklıkta. Yani benim gibi lip glossu dudağına boca etmeyenler için lip gloss ile eşit denebilir. Herhangi bir yapış yapış durum söz konusu değil. Tüm bunların haricinde çok güzel bir vişne kokusu var. Aynı ürünün birde çileklisi var.


Parlak dudakları sevmeyenlere tavsiye etmiyorum. Onun haricinde Çilek mi vişne mi size kalmış :D
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder