4 Aralık 2013 Çarşamba

Ultra Terracotta Allık 07

Merhaba,
Bu gün sizlere Ultra Markalı Terracotta allıktan bahsetmek istiyorum. Canım arkadaşım İlknur sayesinde bu markayı da görmüş oldum. İlknurun bloğuna gitmek için tıklayın...
Bir kozmetikçide dolaşırken büyük ihtimalle dönüp bakmam bile. Ama İlknur sayesinde bilmediğim markaların bile beni hayretler içinde bırakabileceğini anladım.

Üzerindeki marka çok kullanılmaktan dolayı artık görünmüyor :D


İçini açtığımızda ise bir ayna, mükemmel bir pembe tonu, maviler, beyazlar ile karşılaşıyoruz. İlk başta mavileri falan görünce sürdüğümde güzel durmayacağını düşündüm ama beni ikinci defa yanılttı. Sünger kullananlar için allığın alt kısmında bir bölmesi de var.


Ürün öncelikle tozutma yapmıyor. Sürdüğüm zaman hafif bir ışıltı ile birlikte hoş bir pembelik bırakıyor. Eğer cildinizde kusurlar varsa kullanmanızı tavsiye etmiyorum Örneğin gözenek gibi ışıltısı sebebiyle bu kusurları daha belirgin hale getiriyor.

Genellikle pembe, mor  veya mavi tonlarda makyaj yaptığım zamanlar kullanıyorum. Memnunum biterse ki bana uzun süre dayanacağını düşünüyorum yenisini almayı düşünüyorum. Tabi bulabilirsem. Bu konuda sanırım İlknur bana yardım eder :D

Not: Fotoğraflar mecburen floresan ışığı altında çekilmiştir.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın...

1 yorum:

  1. nerden aldığımı çok iyi hatırlıyorum canım eğer biterse Burak'ın başını yer dükkanında yoksa bile getirttiririm
    tabi üretimi devam ettiği sürece
    Bende bu allıkları kullandığım süre içinde çok beğenerek kullandım ;)

    YanıtlaSil