19 Aralık 2013 Perşembe

Yılbaşı Elbiseleri

Merhaba,

Biliyorsunuz ki yılbaşı yaklaşıyor. Kimi kutlama hazırlıklarında, kimi ise hala karar verememiş vaziyette. Şahsen ben yılbaşında bir yere gitmeyi düşünmüyorum. Oturup evde Victoria Secret izleyeceğim :D Çerezimi çikolatamı alıp yeni yıla girerken kilolarıma 1 kilo daha ekleyeceğim :D Belki arkadaşları çağırırım :D

Gelelim ne giyeceğiz kısmına. Giyeceğimiz şeyler tabiki gittiğimiz mekana uyum sağlamalı. Ben birkaç mekan için elbiseler beğendim. Umarım sizde beğenirsiniz.

Şirketinizin verdiği bir yılbaşı organizasyonunda



Gibi elit duran elbiseler.

Eşinizle veya sevgilinizle başbaşa bir yemeğe giderken....



Parti için...



Evde Arkadaşlarla Otururken...




Biliyorum bütün hepsi kısa elbise oldu ama yılbaşı bence uzun elbise için uygun değil tabi baloya falan gitmiyorsanız :D Umarım beğenmişsinizdir. Beğendiğiniz elbiseleri hemen altlarındaki linklere tıklayarak görebilir veya satın alabilirsiniz.

Bir sonraki yazımda da görüşmek üzere. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder