28 Aralık 2013 Cumartesi

Yılbaşı İndiriminden benim payıma düşenler

Merhaba,
Dün Gratis, Watsons, Rossman hepsini tek tek dolaştım. Farkar boşalmış doğru düzgün ürün bulamadım. Mesela Balm markasının makyaj bazı, Maybelline markasının fırçalı eyelinerı ve bunun gibi birkaç ürün daha. Ama en azından biten ve denemek istediğim bir kaç ürünü bulabildim. Fırsat bulursam mutlaka tekrar gidip bakacağım. İnşallar bulabilirim.
Alamadıklarımı geçelim bakalım neler alabilmişim :D


Her zaman kullandığım Elidor Şampuanım ve 7-24 Saç Şekillendiricim.
Gliss marka saç maskesi çabuk kırılan uzun saçlar için olanı
Yine Gliss marka saç bakım spreyi kuru ve yıpranmış saçlar için.
Ter kokusu önleyici spora gittiğim zaman ii oluyo.
Bir adet deodorant
2 tane foot spa daha önce denemiştim çok ii geliyo

Rossmandan aldığım 1 Adet Banyo Sabunu

İnşallah bir daha gittiğimde istediğim diğer şeyleri bulabilirim de bir sonraki indirimi beklemek zorunda kalmam. Tahminimce 8 Mart ta falan bir indirim daha olur çok uzak değil o zamana kadar bekleyebilirim sanırım. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bu arada Çekilişime katılmayı daunutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder