28 Aralık 2014 Pazar

Alışılagelmiş kalıpların dışına çıkın, yeni yılda sevdiklerinize farklı bir hediye verin!

Haberleri takip etmek için kullanılabilecek en iyi uygulama Hürriyet E-gazete olsa gerek. Hem basılı gazete okuma keyfini yaşarken, hem de güncel haberlere ulaşabilme imkanı sunuyor. Uygulamanın son güncellemeleri ile de; hava durumuna, burcuma, finans haberlerine ve sinema rehberine ulaşabiliyorum. Hürriyet E-Gazete'nin en güzel yanı da (sona sakladım) bir sonraki günün haberlerini 00:00'da alınıyor olması. 

Şimdi de sizi Hürriyet E-gazete'nin yılbaşı paketi ile tanıştırmak istiyorum. Bu pakette Hürriyet E-Gazete'nin yanı sıra, Elle ve Atlas dergilerinin dijital kopyası var :) 

Haberleri ve gündemi hem gazete okuma keyfini yaşayarak takip etmek isteyenler, hem de ben gazetemi okurken bir yandan da falıma da bakarım, filmlerden de haberim olur diyenler yılbaşı paketini kaçırmasın derim! Hem de kısa bir süre için sunulan bu paketi alıp, gazete keyfini sürerken modayı Elle ile takip de edebilir, Atlas okuyarak da farklı keşifler yaşayabilirsiniz. 

Yeni yılda sevdiklerine sevdiğin şeyleri hediye etmek de adettendir. Siz de arkadaşlarınıza ve gazetesiz olmaz diyen aile üyelerinize 6 aylık veya 1 yıllık versiyonları olan Hürriyet E-Gazete paketlerinden birini hediye edebilirsiniz. Her gün kullandıkça sizi hatırlasınlar

Daha ayrıntılı bilgi almak için sitelerini ziyaret edebilirsiniz.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

20 Aralık 2014 Cumartesi

Hayvan Sahiplenmek -2

Merhaba,
Daha önce kedi sahibi olmak ile ilgili düşüncelerimi yazmıştım. Şimdi bir de köpek sahibi olmak ile ilgili sıkıntı çektiğim durumları anlatayım. Aşağıdaki benim köpeğim :D Burda sofranın yanında bana da bişi düşse de yesem diye bakıyor :D


Ben köpeğimi henüz yavruyken aldım daha önce de belirttiğim gibi. Bu yüzden eğitimi eşimin ve benim elimde. İkimiz de çalıştığımız için eğitim işi daha uzun sürdü.

Normalde aşağı yukarı 3 ay içerisinde tuvalet eğitimi alan köpek bizim zamanımızın yeterli olmamasından kaynaklı olarak daha 1 ay öncesinde falan öğrendi. Bu zaman içerisinde de bana temizlik açısından çok zorluk çıkardığını söylemeliyim.

Bunun haricinde özellikle diş çıkarma evresinde her şeyi kemirme huyları var. Ayakkabı kapı duvar demeden dişini kaşıyabileceği her şeyi kemiriyor. Sadece kemirme döneminde 2 HDMI kablosu, 1 Eternet kablosu, 2 çift bot, 3 çift terlik, Merkezi sistem doğalgaz saatimizi ve ayakkabılığımı kemirdi :/ kemirebileceği her şeyi kaldırdık. Oyuncaklar aldık ama çok işe yaradığını söyleyemeyeceğim. Çünkü vaktimiz yok. Biz evde yokken kemiriyor ve bunun yanlış olduğunu öğretemiyoruz.

Büyük cins köpek olduğu için çok enerjik bir yapısı var. Bu enerjisini dışarıda gezdirerek ve onunla oyun oynayarak atmanız gerekiyor. Şöyle söyleyeyim. O enerjisini atıyor bizim de canımız çıkıyor. Saatlerce gezsekte banamısın demiyor hayvan. En az 1 saat enerjisini atabilmesi için uğraşmamız gerekiyor. Sabah öğle akşam yavru köpekler için 1 er saat. Öğlen işte olduğumuz için sabah akşam oluyor bu bizim için. Sabahları işe zor gittiğim için tuvaletini yaptırıp hemen eve geri giriyoruz. Bu yüzden evde akşama kadar patlıyor hayvan. Kedilere sataşıyor. Bi akşamları dolaşabiliyoruz ona da dolaştırmak denirse. Parklarda dolaştırmak yasak, Sokakta dolaştırsan vızır vızır arabalar tehlikeli. Koşup rahatça oynayabileceği bir alan yok. Yok parklarda yasak olmasını anlamıyorum. Sokak köpeği giriyor, Tasmalı aşılı hayvan giremiyor. Neyse...

Bir de çevre baskısı var. Hem kedi de hem köpekte. Herkes süreki atın onları evde hayvan mı beslenir modunda. Hayat benim hayatım beslerim de beslemem de kimseyi ilgilendirmez. Beğenmeyen zaten evime gelmez dışarıda buluşuruz sıkıntı değil. Bak benim ailem evime gelmiyor. Ben onlara gidiyorum. Kimse kimseyi hiç bir şey için zorlayamaz. Çözüm isteyene de bir şekilde çözüm bulunur.

Bir de ses çıkarma huyu olan köpekler var. Benimki şimdilik pek ses çıkarmıyor. Tuvaleti geldiği zamanlar hariç. Bu da komşuların rahatsız olmasına neden oluyor. Hatta benim bir komşum rahatsızmış (ses çıkarmadığı halde) bana söylemedi ama yöneticiye söylemiş. Şikayet edilirse ne yapılır tam bilmiyorum. Öyle bir durum olursa araştırır bakarım.

Köpeklerinde yapıması gereken aşıları var. Yapılmazsa köpek için hayati tehlike taşıyanlar falan var. yani masrafına da hazırlıklı olmak gerekiyor. Maması falan..

Bir de mesela kurt cinsi köpeklerde kulağına aşağı yukarı 1 sene boyunca dokunmamanız gerekiyor. Yoksa kulakları kırılıyor bir daha da düzelmiyormuş.

Bunun haricinde henüz yaşamadığım köpeğe eş bulma, yavrusuna yuva bulma detlerimiz olacak :D Onları da yaşayınca anlatırım ama. Bildiğim kadarıyla o zamana daha aşağı yukarı Bir buçuk sene var. Bir de yeni öğrendim dişi köpeklerin özel günü oluyormuş :S

Bunların haricinde köpek ile oynaması falan çok zevkli. Eğlenceli bir hayvan. Akıllı bir köpeğiniz varsa köpek bakmak daha da zevkli olyor. Küçük cinsler apartmanda beslemek isteyenler için daha rahat olacaktır. Aklıma daha gelen bir şey yok. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere bloğumu takip etmeyi unutmayın.

16 Aralık 2014 Salı

Hayvan Sahiplenmek - 1

Merhaba,
Bu gün yılbaşı ve diğer özel günlerde hediye olarak hayvanları kullananlar, hayvan sahiplenmek isteyenler için bir yazı yazma ihtiyacı duydum.


Daha önce yazmıştım. Bloğumu takip edenler bilir. Benim iki tane kedim var. Aşağı yukarı 6 aydır falan dişi bir Alman Kurdu köpeğe sahibim. Apartman dairesinde yaşıyorum ve evde besliyorum.

Kedilerim şu an 3 yaşında, Köpeğim ise aldığımda 3 aylık falandı. Küçücük bir şeydi. Gölgesinden bile korkuyordu. Kedilerimin büyük köpeğimin ise küçük olması nedeni ile aralarında çok fazla bir anlaşmazlık yaşanmadı. Sadece köpeğimin aşıları bitene kadar kedilerimle yan yana getirmemeye özen gösterdim. Şu an alt alta üst üste oyun oynayabiliyorlar.

Daha uzun süredir kedi sahibi olduğum için öncelikle kedi beslemenin zorluklarından bahsetmek istiyorum.

İlk olarak benim başıma en çok bela açan kedilerin tırmalama huyundan bahsetmek istiyorum. Benim minik iki kedim ilk geldiklerinde koltuğumun üzerinde bir çizik bile yoktu. Şu an ise koltuklarımın deri olan bölümlerinin canı çıkmış vaziyette. Fırsatım olduğunda inşallah ya koltuklarımı değiştireceğim ya da tekrar kaplatacağım. Araştırdım yenisini almakla aynı paraya geliyor aşağı yukarı. Yukarıdaki fotoda koltuklarım hala sağlam :D


Ah minik oyuncaklarım biblolarım. Hepsini tek tek raflardan aşağı ya kırıldılar ya da kayıplar. Bulabildiklerimi girmesine izin vermediğim bir odam var oraya koydum. Boş odayı süslüyorlar. Yüksek yere oturcak ya ille o rafların tepesinde dolanacak. Geçen lcd tv üzerinde gezerken yakaladım.

Erkek kedilerde oraya buraya koku bırakma var. Dişi kediler ise dayanılmaz derecede miyavlıyor sırnaşıyor insanı rahat bırakmıyor. Malesef kısırlaştırmak zorunda kaldık ikisinide. Çok sevmiyorum kısırlaştırma olayını ama aşağı yukarı 1 ile 8 arası yavru yapabilen kedilerde o yavruların her birine yuva bulmak da mesele.Özellikle cins kedi değilse. Ya sokağa atacaksın ya da barınağa vereceksin ya da kısırlaştıracaksın. Ben ve eşim komşumuzun sahiplendirmek istediği 3 yavru kediye yuva bulmakta zorlandık. 1 tanesini bir arkadaşımıza verdik. 1 Tanesini de ben arkadaşıma verdim. Sonra birini kaçırmışlar biri de başka bir arkadaşına verdi hayvanları. 3. ye mi ne oldu ? Ona yuva bulamadık malesef. Mahallemizin kedisi oldu. Hala bizim sokakta dolanır. Arada bizim eve giriyo camdan her yeri çamur ediyo.

Evet bir de bu problem var kediniz eve girip çıkıyorsa bu sizin için zor olabilir. Kediler temiz hayvan sürekli kendilerini yalıyorlar vs. fakat içeri girip çıkan kedinizin aşılarını aksatma veya çamurlu patilerinle eve girme vs. deme gibi bir ihtimaliniz yok. Bu da sizin için mama ve kumun yanında sürekli tekrarlanan aşı masrafını da yanında getirecektir. Aynı zamanda titiz bir insansanız sürekli temizlik yapmanız gerekecektir.Bununla beraber kediniz kısır değilse ve dişiyse eve hamile dönme ihtimali de yüksek olacaktır.


Tüy dökme meselesi benim kedilerim mevsim geçişlerinde tür döküyor. Döktüğü tüylerden ayrı bir kedi daha çıkar. Öyle döküyor. Cinsine göre sürekli tüy döken kediler de var veya kaliteli olmayan mamalardan yemesinden kaynaklı tüy döken kediler de var. Benimki gibi mevsim geçişlerinde döküyorlarsa tıraş ettirmenizi tavsiye edebilirim fakat şöyle bir sorun var kedileriniz uysal değilse tıraş makinesinden korkup saldırganlaşacaktır. Bu yüzden uyutmak zorunda kalıyorlar. + bir masraf ve kediniz için ölme riski demektir. Ya da özel tüy kısaltan taraklar var. Onlarla tarayabilirsiniz. Benimkiler rahat durmadığı için ve alerjimi arttırdığı için tarayamıyorum.Evet yanlış anlamadınız kedi köpek parfüm toz vs vs. alerjim var. Şöyle söyleyeyim yan yana sura sura onlarla alerjim azaldı. Tamamen kaybolmadı ama azaldı.  Bir de kedi tüyü zararlı vs vs. deniyor. Size şöyle söyleyeyim. Aşısı yapılmayan kedinin tüyleri zararlıdır.

Hayvan bakmanın başka bir zorluğu da onları bırakıp bir yere gidememek. En fazla mamalarını sularını koyup 1 günlüğüne dışarda durabiliyorum. Ya da tatile gideceğiniz yerlerde hayvan kabul eden oteller tercih ederbilirsiniz.  Bakacak biri varsa başka ama hayvan sahibi olmak demek böyle bir şey. Biraz sizi bağlıyor.

Dur yapma vs. gibi komutları anlıyorlar fakat işlerine gelmiyor bu şerefsiz kedilerin. Arkanızı döner dönmez bi bakmışsınız pıt girme dediğiniz odanın içinde çamaşırları tüy etmekle meşgul.

Bunları kabul edip o hayvan ile 12 sene beraber yaşamayı, mamasını, suyunu, kumunu, oyununu, aşısını, hasta olduğunda tedavisini karşılayabilecekseniz sorumluluğunu alabilecekseniz. Kedi sahibi olmak çok cici bişi :D Ay özledim ya kedilerimi eve gidince bi mıncıklim onları :D


Bu kadar kediden sonra köpekleri sonra yazayım ya :D Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

8 Aralık 2014 Pazartesi

John Wick

Merhaba,
Sezonun başlaması ile beraber bir sürü güzel film vizyona girdi. Bunlardan biri de John Wick. 

Eğer siz de 5 dakikada 50 adamın öldüğü bir film izlemek istiyorsanız bu film tam size göre demeliyim. Konusuna gelince John Wick'in (Ana Karakterimiz) karısı yeni ölmüştür. Daha hala yasını tutarken kapısı çalınır ve karısından son bir hediye gelir. Minik bir köpek. Tam tekrar sevecek bir şey bumuşken John'un çok sevdiği arabası çalınır ve köpeğini öldürürler ve bu John'un eski hayatına dönmesine neden olur. Silahlarını gömdüğü yerden çıkarır ve intikam başlamıştır.


Aksiyon dolu güzel bir film bence bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

6 Aralık 2014 Cumartesi

Açlık Oyunları Alaycı Kuş (Part1)

Merhaba,
Açlık oyunları kitaplarının son kitabı olan alaycı kuş bildiğiniz gibi 2 parça halinde yapılacaktı. 1. bölümünü çektiler vizyona girdi bende izlemeye gittim.


 Aslında izlemeye giderken önyargılarım vardı. Dedim 2 part yaptılarsa çok yavaş geçer. Kesin çok para kazanmak için yapmışlardır fln...
Ama kesinlikle beni yanılttıklarını söylemeliyim. Konuyu gayet güzel bölmüşler. Dolu dolu bir film olmuş. 75. açlık oyunlarından isyancılar tarafından kaçırılan Katnissin oyunlardan sonra kendini 13. Mıntıkada bulması ile başlıyor. 12. bölge yıkılmıştır. Kalan kişiler ise 13. Mıntıkaya sığınıp isyanın bir parçası olmuşardır. Katniss'i isyanın yeni yüzü yapmak istemektedirler. Bu arada Peeta capitolde tutsaktır. Peki Katniss ne yapacak ?


En sevdiğim serilerden biri oldu bu Açlık Oyunları Tüm filmleri bitince hepsini birden ard arda tekrar izlemeyi düşünüyorum.
Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Bloğumu da takip etmeyi unutmayın.

29 Kasım 2014 Cumartesi

GRİ VE SOĞUK KIŞ GÜNLERİNE; RENKLİ LENSLERLE RENK KAT!!!

 
Alcon AIR OPTIX® COLORS kontak lensler; gri kış günlerinde bakışlarınıza renk katarak, ortamı ısıtmanıza yardımcı olacak.
Göz bakımında dünya lideri Alcon tarafından üretilen ve güzellikle konforu aynı anda sağlayacak şekilde tasarlanan AIR OPTIX® COLORS renkli lensler; kış günlerinin gri havasını dağıtmamıza yardımcı olacak.
Parlak Mavi, Mavi, Gri, Gümüş Gri, Zümrüt Yeşili, Yeşil, Ela, Bal Rengi ve Kahverengi ile 9 renkten oluşan geniş bir yelpaze sunan AIR OPTIX® COLORS kontak lensler; “3’ü 1 arada” teknolojisi ile doğal ve canlı bakışlara sahip olma imkanı sunuyor.
Koyu bordo ve koyu kırmızı rujlu dudakları; sadece bolca maskara kullanarak öne çıkartan bu kışın makyaj trendinde; AIR OPTIX® COLORS kontak lensler ile sade ama aynı zamanda baştan çıkarıcı bir etki yakalamak mümkün olacak.
Silikon hidrojen yapısı ile lens içinden 6 kata kadar daha fazla oksijenin geçmesine izin vererek, gözlerin maksimum düzeyde nefes alabilmesine olanak sağlayan AIR OPTIX® COLORS kontak lensler; renkli bakışlara baştan çıkarcı bir doğallık ekliyor.
Alcon tarafından nefes alma özelliğiyle, güzellik ve konforu aynı anda sağlayacak şekilde tasarlanmış AIR OPTIX® COLORS renkli lenslerinden; numaralı ve numarasız olarak edinmek mümkün.
*Göz kontrolü ardından reçete ile satışa sunulan AIR OPTIX® COLORS renkli lenslerin, 1 ay süreyle günlük olarak kullanılması öneriliyor. AIR OPTIX® COLORS kontak lensleri; her bir eşsiz rengin, kullanıcının kendi göz rengiyle hafifçe karışmasına izin veren, irisin ince renk farkını taklit eden çığır açıcı üçü bir arada FreshLook® COLORBLENDS® teknolojisi ile üretiliyormuş. FreshLook® COLORBLENDS® teknolojisi ayrıca göz ile renk etkileşimini azaltmak için rengi lens malzemesi içinde muhafaza ediyor.
*AIR OPTIX® COLOR kontak lenslerinin uygunluğu için göz doktorunuzu ziyaret etmek zorunda olduğunuzu da unutmamakta fayda var.
AIR OPTIX® COLORS kontak lensler hakkında daha detaylı bilgi almak için; 
Bir boomads advertorial içeriğidir.

17 Kasım 2014 Pazartesi

Pantene Belirgin Bukleler

Merhaba,

Bu gün sizlere pantene belirgin bukleler saç şekillendirici kremi tanıtmak istiyorum. Biliyorsunuz normalde ben Elidor marka saç şekillendirici kullanıyorum. Fakat en son Gratis'e gittiğim zaman kalmamştı. Bu yüzden bende bu seferlik pantene alayım dedim. Aşağı yukarı 1 aydır kullanıyorum. Bakalım performansını nasıl bulmuşum :D

Daha önce Elidor kullandığımiçin karşılaştırmadan edemiyorum. Öncelikle şekillendiricisi Elidor'a göre daha az. Saçlaımın kabarmasını önlemekte yetersiz kalıyor. Doğal benim için dezavantaj olan bu özellik daha yumuşak saçlar isteyenler için avantaj olyor. Tüm bunların haricinde kokusu falan güzel. Krem kıvamında durulanmayan klasik bir ürün. Bir daha alacakmıyım malesef hayır :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere bloğumu takip etmeyi unutmayın.

27 Ekim 2014 Pazartesi

Cadılar Bayramı Makyajları

Merhaba kıvırcık sever arkadaşlarım,
Bu gün sizlerle cadılar bayramı makyajları paylaşmak istedim. Açıkçası ben cadılar bayramı kutlamıyorum ama yaptıkları bazı makyajlar hoşuma gitmiyor değil :D Kim bilir bir makyaj için kaç saat uğraşıyorlar :D İşte pinterestten sizin için seçtiğim makyajlar :D








bu iki tanesini çok sevdim bir de sugar skull denilen makyajı seviyorum :D




Bu günlük benden bu kadar kendinize iyi bakın.
Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

13 Ekim 2014 Pazartesi

Pek Yakında...


Merhaba,
Uzun zamandır sinemaya gitme fırsatım olmamıştı. Sezonu Cem Yılmaz'ın Pek yakında filmi ile başlattım. Öncelikle şunu söylemeliyim filmi başarılı buldum. Nasıl söylesem sanki daha bir olgunlaşmış güzelleşmiş diğer filmlerine göre. Yerine göre laf koymalar falan.

Konusuna gelince;  Korsan filim basmak vb. kanunsuz işler ile hayatını kazanan Zafer bu işler nedeni ile ailesini kaybetmek ile karşı karşıya kalır. Eşinden boşanmak ve çocuğunu kaybetmek istemeyen Zafer korsana veda eder. Eski arkadaşları ile birlikte Şahikalar - Kötülüğün Sonu filmini çekmek için çabalarlar. Filim çekimleri sırasında bir çok zorluk ile karşı karşıya kalırlar. Üstüne bir de Zaferin eski korsancılık belaları çıkınca çık işin içinden çıkabilirsen.

Ailecek izlenilebilecek yeri gelince güldüren, yeri gelince hüzünlendiren süper bir film.
Herkese tavsiye ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın...

29 Eylül 2014 Pazartesi

Kıvırcıklarıma Saç Maskesi :D

Merhaba,
Ürün tanıtımı yapmayalı uzun zaman oldu: Bu gün sizlere Gliss marka saç bakım maskemden bahstemek istiyorum.

Aşağı yukarı geçen seneden beri kullanıyorum. Çok sık olmasa da ihtiyacım olduğunu hissettiğim zamanlar. Öncelikle size ürünün yapısından biraz bahsetmek istiyorum. Ürün yoğun bir krem kıvamında. Kokusu güzel. farklı çeşitleri var. Kıvırcıklarıma kesinlikle iyi geldiğini söyleyebilirim.

Ürünü banyo sırasında kullanıyorum. Önce saçlarımı şampuan ile yıkadıktan sonra mümkün olduğu kadar saçlarımdaki fazla suyu alıp ürünü yeterli miktarda saçıma uyguluyorum. Tarak yardımı ile saçıma eşit miktarda dağıtıyorum. Daha sonra bone ile saçlarımı kapatıp mümkün olduğunca çok bekliyorum. Üzerinde öyle yazmıyor ama olsun ben bekliyorum. Daha sonra saçlarımı iyice duruluyorum.

Uygulamadan sonra saçlarım yumuşuyor ve bir sonraki banyomda tararken saçlarım rahat bir şekilde açılıyor. (Kıvırcıklarımı şekil vermeyeceksem taramayı tercih etmiyorum) Aynı zamanda normalden daha sağlıklı göründüklerini de söyleyebilirim.  Kuaföre gidip kırık aldırma ihtiyacı da duymadığım için saçlarım baya uzadı :D ama bi ara mecbur gidip bi şekil verdirmem lazım  İnşallah şekil vericem diye düdük kadar bırakmazlar saçlarımı zaten kıvırcık olduğu için uzaması da zor oluyor. Uzasa da belli olmuyor.

Neyse bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın :D
Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

22 Eylül 2014 Pazartesi

Gözlüklüler İçin Makyaj Tüyoları

Merhaba,
Eski bir gözlüklü olarak sizlere makyaj tüyolarını anlatmak istiyorum bu gün. Gözlüklüler göz makyajında doğal kalmalı. Özellikle kalın çerçeveli gözlük kullanıyorsanız. Zaten yaptığınız aşırı makyaj o çerçevelerin arkasından pek görünmeyecektir. Aynı zamanda aşırı yapılan bir göz makyajı boğuk bir görünüm sağlayacaktır. Bu da hiç işimize gelmez :DAçıkçası gözlük kullanırken çok makyaja ihtiyaç duymuyordum fakat şu an kendimi çok soluk hissediyorum :D


Gözlüklüyseniz parlak ve canlı renklerde rujlar sizde çok güzel duracaktır. Bence bu fırsatı hiç kaçırmayın ve kendinize hemen bir kırmızı ruj alın  :D


Maskara sanılanın aksine gözlüklü insanlarda gözleri ortaya çıkaran bir unsurdur. Kirpiklerinizin bayaaaa bi uzun olması lazım ki gözlüklerinize yapışsın maskara.


Gözlüklü insanlarda eyeliner çok güzel duruyor. Biliyorum sürmesi zor fakat jel eyelinerları bu konuda deneyebilirsiniz. Bende bir tane var yazısı yakında gelecek inşallah :D


Allığı unutmamak gerek ten renginize göre hafif bir allık seçerseniz güzel görüneceğinize emin olabilirsiniz. Aynı zamanda kaşlarınızı kaş kalemi ile kaşlarınızı belirginleştirirseniz  kimse gözlerini sizden alamayacaktır :D 

Tabi bütün bunların yanında gözlüklerinizi seçmek de çok önemli. Yüzünüze uygun olmayan bir gözlük ile ne kadar makyaj yaparsanız yapın boş. 

Gözlüklerimi özledimmmmm :'(

Kendinize iyi bakın bir sonraki yazımda görüşmek üzere :D
Bu arada bloğumu takip etmeyi de unutmayın.




1 Eylül 2014 Pazartesi

Kırmızı Ruj Kullanırken...

Merhaba,
Uzun zamandır yazmıyorum farkındayım. Açıkçası başka işlerle uğraşıyordum. Özellikle Şu Kıvırcık Party bloğumla ilgili şeylerle. E-ticaret sitesine döndürmeyi falan düşünüyorum. vs. vs.

Neyse biz gelelim konumuza geçen evde dolabımı karıştırırken kırmızı ruj buldum. Açıkçası kırmızı ruj hiç sürmedim diyebilirim. Kırmızıya yakın tonları kullandım fakat cort kırmızı benim için yaklaşılmaması gereken bir şey. Hiç kullanmadım evde o bana ben ona bakışıyoruz şimdilik. Kullanırsam görürsünüz ama :D Cesaret isteyen bir renk. Kırmızı ruj sürmenin şartlarından biri bence cesur olmak.

İkinci olarak ise kırmızının size yakışan tonunu bulmak. Kahverengiye yakın, turuncuya çalan, bordoya benzeyen vs. vs bir sürü tonu var. bunları deneye deneye siz karar vereceksiniz. Ben bana bayrak kırmızısı veya bordoya kaçan bir rengin yakışacağını düşünüyorum.

(alıntıdır)

Bunun haricinde kırmızı ruj kullandığımızda sürüş şeklimiz de önemli bence. Hemen hemen bütün rujlarımı ben direkt kullanırım ama kırmızı rujda fırça kullanırım. Dişlere falan bulaşma riski daha yüksek. İnternette araştırdım en iyi sonucu aşağıdaki gibi alıyormuşuz.


Birde rujumuzu rüekli yanımızda taşımamız gerek. Neticede hemen hemen her yere bulaşabiliyor. Açık renk rujlar genelde silinse de pek belli olmaz fakat koyu renk rujlarda çok belli oluyor. Kalıcı bir ruj kullanmanız da sürekli makyaj tazelemek zorunda bırakmayacaktır sizi. 


Kırmızı ruj sürdüğümüzde göz makyajını abartmamak naturel tonlarda yapmak en uygunu. Siyah eyeliner falan çok yakışıyor. 

Daha ne olsun. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.