3 Ocak 2014 Cuma

2014 Gelinlikler

Merhaba,
Biliyorum evlilik sezonu için daha çok zaman var ama ben şimdiden 2014'te evlenme planları yapanlar için gelinlik modellerini araştırdım.

2014 Yılında balık model dediğimiz modeller ve az kabarık modeller dikkat çekiyor. Bunun yanı sıra gelinliklerde artık bembeyaz renk yerine hafif pembeye, sarıya kaçan kumaşlar kullanılabiliyor. Şahsi fikrim eğer tekrar gelinlik giyecek olsaydım hafif renkli ve uçuş uçuş bir gelinlik tercih ederdim :D

İşte Bu senenin gelinlik modellerinden gözüme çarpanlar








Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bu arada çekilişime katılmayı da unutmayın.


2 yorum:

  1. gerçekten çok güzel gelinlikler seçmişsin şeker 2. ciye bayıldım. Çekiliş yapmışsın ona da katılayım dedim ve katıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişime katılmana sevindim :D Ben 3.yü beğendim :D

      Sil