14 Ocak 2014 Salı

2014 Saç Renkleri Modası

Merhaba,

Bu gün internette dolanırken 2014 Saç rekleri diye bir yazı gördüm ve siznle paylaşmak istedim. 2014 renkleri arasında uçuk kaçık renklerin yanı sıra normal renkler de var.

İlk olarak Platin sarısı ile başlayalım. Beyaz ile sarı arası bir renk. Bana hiç bir sarı tonunun yakışacağını düşünmüyorum :D bu yüzden eğer boyatırsam bile bu renk olacağını hiç sanmıyorum.


Bu sene pantone 2014'ün rengi olarak radiant orchid diye bir renk belirledi. Bu hem kıyafetlere hemde saçlara yansıdı. Mor ile pembe arası açık bir renk olan bu renk benim çok hoşuma gitti. Yakışır mı bilemem ama :D


Altın Gül Rengi, pembe, sarı ve kahverengi tonlarını birleştiren bu renk benim hoşuma gitti açıkçası internetten baktığım bazı fotoğraflarda renk biraz daha pembeye kayabiliyor.


Gümüş rengi saç hoşuma giden bir renk. boyatmak isterim. Aslında griden çok beyaz isterim ama birkaç resim gördükten sonra gri de güzel gelmeye başladı. Hele bir de uçlarına mavi falan renk verceksin hafif :D



Aubrun diye bir saç rengi bir de modaymış translate den baktım kumral veya koyu kestane demekmiş. Kumral olanlar şanslı mı ne bu sene :D


Altın rengi saç ne yalan söyleyeyim moda olmasına moda da herkesin saçı ya bal rengi ya altın rengi ben çok sıkıldım açıkçası sizi bilemem.


Simsiyah saçlar da bu sene çok moda Jet black benim en sevdiğim renklerden bir tanesi kendimde de denemeyi çok istiyorum :D


Eğer modaya uyupta saçlarımı boyatsaydım biraz da kaçık olsaydım bu sene saçlarım radiant orchid renginde olurdu :D
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.
Bu arada bloğumu takip etmeyi de unutmayın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder