27 Ocak 2014 Pazartesi

Betty Boop Lip Gloss

Merhaba,
Bu gün sizlere Betty Boop lip gloss'u tarnıtmak istiyorum. Biliyorsunuz Wishing Beauty tarafından yapılan çekilişte kazanmıştım onu. Kendisine tekrar tekrar teşekkür ediyorum.


 Ten renginin biraz daha kırmızısı bir renge sahip. Dudak rengine çok yakın. Dudağa sürdüğümüzde ise klasik lip gloss parlaklığı veriyor. Ürünün özellikle kokusuna bayıldım. Karışık meyve kokuyor. Yapışkanlığı yok.


Tek kötü yanı çok uzun süre dayanıklı değil. Sık sık tazelemek gerekiyor. Bu da çok işime gelmiyor açıkçası :D


Benim hoşuma gitti. Biterse alırmıyım bilemem. Ama bitene kadar severek kullanacağımı düşünüyorum. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.
Bu arada bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

4 yorum:

  1. Rengi çok tatlı. Nerden bulabiliriz bunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş kazanmıştım ordan geldi. Bildiğim kadarıyla gratislerde var.

      Sil
  2. Güle güle kullan sırf ambalajı için bile alınası bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu arada evet ambalajı da çok güzel. :D

      Sil