18 Ocak 2014 Cumartesi

Çekiliş Kazanmışımmm

Merhaba,
İlk defa bloglardan bir hediye kazandım. Daha önce firmaların düzenlediği yarışmalardan kazanmıştım ama blog çekilişi ilk defa kazanıyorum. Sevgili wishingbeauty bloğu (Bloğa gitmek için tıklayın...) sahibi dileğin hazırlamış olduğu yılbaşı çekilişinden kazandıklarım bu gün kargo ile elime ulaştı. İç içe 4 kargo poşetini açtıktan sonra en sonunda hediyelerime ulaştım :D Bakalım paketimin içinden neler çıkmış


Makyaj bazııııııııııııııııııı en sonunda ... Bu çekilişe katılmamın asıl sebebi bu makyaj bazıydı. Yılbaşında gratis indiriminden alcaktım ama malesef bulamamıştım. İyiki de bulamamışım :D


Golden Rose 'dan iki Süper Oje


Bir kırmızı bir pembe rujum oldu


Dudak kalemi ve şirin bir lip gloss


Mükkemmel bir nude far seti


Bu da fardı sanırım yanlış hatırlamıyosam

Kullandığım zaman mutlaka yorumlarımı bloğumda görceksiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bloğumu da takip etmeyi unutmayın.

2 yorum:

  1. begüm'cüm beğenmene çok sevindim.güzel günlerde kullan,şansın hep yaver gitsin:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğene beğene kullanacağıma emin ol. Senin de kesene bereket Allah bol bol çekiliş yapmayı nasib etisn.

      Sil