27 Ocak 2014 Pazartesi

DIY Ayakkabı Dosyası

Merhaba,
Bu gün eskimiş ayakkabılarımızı nasıl hayata döndürebiliriz diye birşeyler bakınıyordum. Evde 1 çift eski ayakkabım var ve atmaya kıyamıyorum. Pinterestte bulduğum resimlerden yola çıkarak hem kendim hem sizin için bir DIY Ayakkabı dosyası oluşturdum.Hadi başlayalım.

İlk olarak ayakkabılarımızı boyayarak nasıl değişiklikler yapabileceğimize bakalım. Aşağıda gördüğünüz ayakkabının ucunu neon boya ile boyama işlemi sade ayakkabınızı parti havasına sokmak için mükemmel :D Aynı işlemi metalik boyalar ile de yaparak ayakkabınıza daha abiye bir tarz katabilirsiniz.


Aşağıda görmüş olduğunuz işlem ise yurkarıdakine göre biraz daha zor ama bence şık duruyor.


Aşağıdaki işlem ise hem ayakkabıya desen çizme hemde boyama içeriyor.


Ayakkabı boyamaya bir örnek daha :D


Gelelim yapıştırma işlemlerine . Ayakkabının altına renkli taşlar yapıştırmış bunu yapan arkadaş ve değişik bir görünüm olmuş. Bu ayakkabının altını düz bir renge boyama veya sim yapıştırma şeklinde de yapılabiliyor.


Burada da ayakkabının topuk bölümüne irili ufaklı taşlar yapıştırmış.  
çok hoşuma gitmese e zımba olayı zımbalarla de bişiler yapılabilir.

Parmak arası terliğe bu yöntemle farklı bir hava katılabilir.

farklı farklı ipler, kurdeleler, kumaşlar ile neler neler çıkabileceğine bir örnek. 

Ayakkabıları sim ile ister komple ister sadece ucunu ister topuğunu kaplayabiliriz. Biraz yaratıcılık ile her şey olabilir.


Ayakkabıları ister parça parça ister komple dantelli kumaşlar ile kaplayabiliriz.


En ilgimi çekenlerden biri de aşağıdaki ayakkabı oldu. Evdeki bir ayakkabıma uygulamayı düşünüyorum. Kısmet tabi olup olmayacağı belli olmaz.


ve son olarak ayakkabıyı kumaşla kaplama yapabilirmiyim bilmiyorum ama denemeyi istiyorum.


 Şimdilik benden bu kadar yaratıcılığımız sınır tanımadığı sürece bakalım daha neler göreceğiz :D
Not: Resimler Pinterestten alıntıdır.
Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.
Bloğumu da takip etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder