21 Ocak 2014 Salı

Eski Söz Yüzüklerimizden Bileklik Yaptım.

Merhaba,
Bu gün sizlere eşime ve kendime yaptığım bileklikten bahsetmek istiyorum. Aslında uzun zamandır yapmayı istiyordum fakat bir türlü malzemeleri bulamadım. Bu yakınlarda boncukçu tarzı yerler yok. Annemlere gittiğimde malzemelerimi aldım ve bilekliklerimizi yapmaya başladım.


Malzemelerim yukarıdaki gibi. Yüzükler mi ? O yüzükler söz yüzüklerimiz :D Zaten amaç onları değerlendirmekti :D Şimdi bakalım nasıl yapacağız ?


ipin ölçüsünü hatırlamıyorum açıkçası. 1,5 metre falan olsa gerek. İpi ortadan kesiyoruz. daha sonra yukarıdaki şekilde bağlıyoruz ve Yüzüğü bir yere sabitliyoruz.


Şekildeki gibi düğüm atıyoruz. Düğümlerin biri sağdan biri soldan olması gerekiyor yoksa ip dönmeye başlıyor.


Birkaç düğüm attıktan sonra yukarıdaki gibi biraz boşluk bırakıp düğüm atmaya devam ediyoruz.


 Bileğimizin ölçüsüne göre düğümleri ayarlayabiliriz. Bir tarafı bittikten sonra açma kapama parçasını takıyoruz. Aynı işlemleri de diğer tarafa uyguladıktan sonra bilekliğimiz hazır :D Düğümün videosunu da koyucam en kısa zamanda :D

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.
Bloğumu takip ederseniz de sevinirim :D

2 yorum:

  1. Çok mantıklı çok güzel olmuş ellerine sağlık denenecekler listesine ekledim bile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim. söz yüzüklerimizi artık kullanamadığımız için iyi bir fikir olacağını düşündüm :)

      Sil